Dagens klokke

CEEA96FD-9470-4A7A-80E8-2CE57A68412B-4504-000003D7F798D093_zps15efe067.jpg


IWC Portuguese i dag
 
@Yallaboy så det var du som endte opp med denne :) Regner med den er kjøpt på Bjølsen? Gratulerer! Synes blåfargen var rimelig fet!

Skille!

Her er dagens prosjekt. Klokke til madammen. Tror kanskje jeg skal finjustere den litt da den nå går på +20 s/d, men det er laaangt bedre enn -86400 s/d :p Så foreløbig er jeg rimelig fornøyd. Og ja jeg er klar over at jeg ikke har stilt datoen rett.
DSC_0483_zpsbdb31b42.jpg
 
Redigert av en moderator:
@Yallaboy så det var du som endte opp med denne :) Regner med den er kjøpt på Bjølsen? Gratulerer! Synes blåfargen var rimelig fet!

Skille!

Her er dagens prosjekt. Klokke til madammen. Tror kanskje jeg skal finjustere den litt da den nå går på +20 s/d, men det er laaangt bedre enn -86400 s/d :p Så foreløbig er jeg rimelig fornøyd. Og ja jeg er klar over at jeg ikke har stilt datoen rett.

@acnorway Denne klokka kom fra andre siden av dammen. :) Ser helt smashing ut i virkeligheten. :)
 
Redigert av en moderator:
Lader opp til John Grant med en svær old fashioned. Den var dobbelt så stor for 1 min siden :eek: Dog en høyst blasfemisk sådan med små pingleisbiter i stedet for blokker og heller ingen appelsinskall. John Grant kommer til å bli latterlig bra. Blir en utfordring å balansere et presumptivt stort ølsug med jobb i morgen....

 
Tidligere fra joggetur i dag.

io6RKSI.jpg


0B7MmQX.jpg

Halveis!

DoFTXRC.jpg

Etter en drøy time nådde vi målet, ypsilon-brua i Drammen. :D


Byttet til speedyen på kvelden, og klarte ikke styre meg fra å ta bilder av de to ikonene :)


oq5dJcm.jpg


eZm9BLp.jpg
 
Redigert: