Dagens klokke

Dagens klokke med en eller annen farge på bandet... :confused:

null_zps23d5941b.jpg
 
Redigert:
Hva er dette for noe da @Rockslide? :)

Klokken er av merket Guy David. Dette var min første mekaniske klokke. Jeg kjøpte den ved en mellomlanding på Schiphol, Amsterdam i 2009.
Hadde ikke mye kjennskap til klokker på den tiden, men klokken fanget blikket mitt. Med et bredt smil og en ny klokke på armen, gikk jeg ombord flyet.

Jeg vet ikke hva slags verk som driver klokken, men her er et bedre bilde av selve klokken.
Årstallet er helt feil, har ikke tatt meg tid til å endre det. Ser på det som et slags minne som året jeg kjøpte klokken. ;)

 
Redigert av en moderator:
Skiftet til denne på kveldstid.. Dette er den første klokken jeg noen gang kjøpte for egne penger. Den ble kjøpt på en ferie i Roma for 5-6 år siden. Det er en quartz og jeg har vurdert å selge den, men tenker at den er verdt å holde på som en påminnelse om en ydmyk start på klokkegalskapen :)

DSC_0579_zps2ba8004b.jpg
 
@mrChurchill

Fin klokke, rem, LP og forsterker!

Remma var knalltøff!



Fornøyd med ny foldelås og pytonslangerem fra Panatime i dag :cool: Beklager for meget dårlig ws-bilde..[/QUOTE]
 
Redigert av en moderator:
Skomakerdiket? @Tore

@Dingle: Nei, andre siden, på vei ned mot Munkebotn. Har nettopp perset med over 1 min opp Stoltzen til tross for kø og første tur i år :cool: All syklingen i sommer henger tydeligvis litt i beina enda.

Har du skarpt blikk så står tiden fremdeles på klokken.
 
Redigert av en moderator: