Dagens klokke

@sjuli_123 Av og til er du den eneste her inne som tar ansvar.

Sa forøvrig rundt juletider at jeg gledet meg til å se innlegget ditt i ; inn og ut i løpet av året-tråden 2013..
Vel jeg sier det igjen, vi snakkes til jul:D Gratulerer med en IWC som parkerer det meste!

Huff....det var det, ja! Jeg får trøste meg med at det nok er færre bytter i år enn 2012 :p

Redigert av en moderator:
null_zpsc01c1df4.jpg

Første gang jeg bruker en SKX007/009 på OEM Z22 reim, den er ikke noeserlig behagelig, rett på nato når eg kommer hjem. Ha en fortreffelig dag alle sammen!

Det flippes som vanlig hardt og høyt her inne ser jeg. Grattis til alle med nyheter på armen.
Jeg har fortsatt min Explorer godt festet til armen, tror kanskje den begynner å slå røtter;)

Daydate 2 forsvant ut i dag, den ble for gammeldags for en "ung" 36-åringen. Far endte i stedet opp med denne barskingen :)
20131009_185330_zpsce8e8d79.jpg

Jeg var redd klokken skulle bli for stor og keitete, men etter å ha brukt den et par timer er jeg strålende fornøyd med valget. Den sitter perfekt.

Oopps....jeg kjøpte visst en ny sub i dag også, gitt :p
20131009_195044_zpsa29add4f.jpg

Den nyeste varianten, dvs med sunburst dial. Skiven fantes på den gamle 16613, og ble lansert på 116613lb på Basel i år. IMHO en knallkombo.

Oppsummert er jeg meget godt fornøyd med dagen tross alle møter og grinete unger.

Killer combo! Gratulerer så mye:cool: