Dagens klokke

Po xl

Denne har sittet på hver dag de siste 10 dager. At jeg ikke har oppdaget denne før - fantastisk allrounder og ekstrem value for money. Gummireimen gjorde den wearable :D

 
Redigert:
Denne har sittet på hver dag de siste 10 dager. At jeg ikke har oppdaget denne før - fantastisk allrounder og ekstrem value for money. Gummireimen gjorde den wearable :D


ENIG! Savner min gamle! Tror dette blir den neste som kommer inn igjen, om det ikke blir en speedy pro eller jeg savner jo tudor sub`en min også(79090). Huff, jeg må opp i lønn kjenner jeg!
 
Ball Alligator ved sjøen i dag.

null_zps48cb5bc5.jpg
 
Vanskelig å ikke se ut som en snurrig fyr når man sitter på toget og tar bilder av klokka si - men jeg tror jeg klarte det. Kanskje ikke så veldig overraskende at det er denne fantastiske Zenithen? God søndags kveld til alle;)
VziQfoG.jpg
 
Er rart hvordan man plutselig kan kjenne flippelyst og fundere på nye prosjekter. Heldigvis går det fort over når denne kommer på hånden :eek:
reversojeans_zps58c43165.jpg
 
Mandag morgen, trøtt og jævlig, og med en stygg møteagenda. Da er det en fin motivasjon at jeg setter meg på flyet til Spania på fredag morgen for årets guttetur :cool:
 
Trøtt og forjævlig i en veldig (lite) interresant forelesning i Nydalen..

Men ingen bombe:

null_zpsf97abdee.jpg


Ja, bildet ble knipset i går dessverre...