God start på en grå morgen!
endofmessage Medlem 21. mars 2012 Innlegg 455 Sted nordaførr 23. okt. 2013 #36.603 På ny, custom-made rem fra @Olando Må si jeg er særdeles fornøyd med resultatet :—) Redigert av en moderator: 22. mai 2015
Genta Medlem 26. april 2011 Innlegg 5.461 23. okt. 2013 #36.605 leben skrev: Solen lyser i Trondheim Klikk for å utvide... Blått er flott! (Smurfen leker Meistersinger )
leben skrev: Solen lyser i Trondheim Klikk for å utvide... Blått er flott! (Smurfen leker Meistersinger )
C Chronodiver Medlem 31. juli 2011 Innlegg 3.705 Sted Sandnes 23. okt. 2013 #36.607 endofmessage skrev: På ny, custom-made rem fra @Olando Må si jeg er særdeles fornøyd med resultatet :—) Klikk for å utvide... Det finnes knapt et ur i verden med mer tiltrekningskraft på meg enn dette....... Til dere teknikere; er det mulig å få børstet/mattet uret på en ok måte uten at det hadde kostet skjorten? Redigert av en moderator: 22. mai 2015
endofmessage skrev: På ny, custom-made rem fra @Olando Må si jeg er særdeles fornøyd med resultatet :—) Klikk for å utvide... Det finnes knapt et ur i verden med mer tiltrekningskraft på meg enn dette....... Til dere teknikere; er det mulig å få børstet/mattet uret på en ok måte uten at det hadde kostet skjorten?
L leben Medlem 9. okt. 2013 Innlegg 9 23. okt. 2013 #36.608 gmortens skrev: Blått er flott! (Smurfen leker Meistersinger ) Klikk for å utvide... Vacker klocka. Har inte sett en enda person med wg submariner hemma i Stockholm
gmortens skrev: Blått er flott! (Smurfen leker Meistersinger ) Klikk for å utvide... Vacker klocka. Har inte sett en enda person med wg submariner hemma i Stockholm
Genta Medlem 26. april 2011 Innlegg 5.461 23. okt. 2013 #36.609 leben skrev: Vacker klocka. Har inte sett en enda person med wg submariner hemma i Stockholm Klikk for å utvide... Takk Og selvsagt enig i at den er vakker! Jeg har faktisk heller aldri sett denne live utover butikkvinduer og på en GTG med en medasylant her i Oslo. Smurfen er vel ikke en volumselger... Noen som har formening om hvor mange slike det er solgt i Norge?
leben skrev: Vacker klocka. Har inte sett en enda person med wg submariner hemma i Stockholm Klikk for å utvide... Takk Og selvsagt enig i at den er vakker! Jeg har faktisk heller aldri sett denne live utover butikkvinduer og på en GTG med en medasylant her i Oslo. Smurfen er vel ikke en volumselger... Noen som har formening om hvor mange slike det er solgt i Norge?
Wangensten Medlem 17. sep. 2012 Innlegg 3.912 Sted Oslo 23. okt. 2013 #36.614 Kanskje ikke den klokken man ser oftes på tennisbanen, men når Rafael Nadal bruker Richard Mille kan jeg bruke Patek Philippe
Kanskje ikke den klokken man ser oftes på tennisbanen, men når Rafael Nadal bruker Richard Mille kan jeg bruke Patek Philippe
skjerpings Medlem 30. nov. 2010 Innlegg 259 Sted Mo i Rana 23. okt. 2013 #36.617 Lille frøken har sans for kvalitet
Marius M Medlem 24. juni 2012 Innlegg 2.320 Sted Oslo 23. okt. 2013 #36.618 Skal være mentor for en ungdomsbedrift, med første mentormøte idag. Blir spennende! Bilen står forresten stille, som dere ser på speedometeret
Skal være mentor for en ungdomsbedrift, med første mentormøte idag. Blir spennende! Bilen står forresten stille, som dere ser på speedometeret
G Gisle Medlem 28. sep. 2013 Innlegg 1 23. okt. 2013 #36.619 Maurice Lacroix Miros Diver, med utsikt over Trondheim! [/URL] Redigert: 23. okt. 2013