Bezel + cape cod = sant
Her snakker vi snasent fotografi!! Rått!!
Bezel + cape cod = sant
Hva er prisen også? Så at den Miyota utgave var 545$…Ikke akkurat billig...
"Swiss MOVT" betyr ikke "Swiss-made" men -Swiss movement. Da er klokka egentlig montert i Asia av asiatisk deler med en såkalt Sveitsisk urverk. Jeg sier såkalt siden det er ofte gamle ébauches fra ETA montert i Asia(ofte gullfarge urverk).
Tja det begynner vel bare med at han spør om prisen men nok om det.....Du, @Hammerfjord, jeg har ingenting i mot deg, men kan du fortelle meg hensikten din med å rakke ned på andres ur? Om @PerØ er fornøyd med sin Magretta, så er din subjektive mening egentlig null og niks. Har sett deg være svært nedlatende ved andre sammenhenger også.. @PerØ, forresten fint ur
Du, @Hammerfjord, jeg har ingenting i mot deg, men kan du fortelle meg hensikten din med å rakke ned på andres ur? Om @PerØ er fornøyd med sin Magretta, så er din subjektive mening egentlig null og niks. Har sett deg være svært nedlatende ved andre sammenhenger også.. @PerØ, forresten fint ur
Ny tråd, enkle regler:
- hvilken klokke har du på deg?
- bildet må være tatt i dag! Drit i kvaliteten, mobilkamera er lov (oppfordret t.o.m), bare bildet er dagens.
- post gjerne hver dag, denne tråden skal rulle og komme opp i et par hundre sider før jul!
Dagens andre. At man kan få så mye klokke for så lite penger er noe av grunnen til at jeg har forelsket meg helt i gamle Tissot'er!
Rettet den for degKul klokke indeed! Tissot har jo lansert en remake av denne (PRS516)