Dagens klokke

En gjenganger at det er ræv kvalitet, men jeg er ny på bøtta og vet ikke om det funker å ikke vise det i maks størrelse..

Nok om det, det måtte bli denne.


1240BDC1-C759-4E37-882E-9EB5ACD09EAB_zpsay5vkeze.jpg
 
Dette er faktisk dagens klokke før jeg stilte dato på den. :)

Takk til @Halvors for ryddig handel og hyggelig klokkeprat på mitt faste "dealested" ved E6.

2013-11-30121155_zps10125d4b.jpg
 
Redigert av en moderator:
Takk for alle helsingar!
Dette er inhouse ja @Timebandit. Har ein liknande modell frå før som er eit par år eldre.
I tillegg dukka det opp enda eit inhouse verk i heimen i dag.
Barselpresangen til kona vart ein GO Lady Serenade. Fødselsårsklokke for minstejenta:)



Edit: innser at kona no har ein flottare klokkepark enn underteikna. Dette må det gjerast noko med!
 
Redigert av en moderator:
Takk for alle helsingar!
Dette er inhouse ja @Timebandit. Har ein liknande modell frå før som er eit par år eldre.
I tillegg dukka det opp enda eit inhouse verk i heimen i dag.
Barselpresangen til kona vart ein GO Lady Serenade. Fødselsårsklokke for minstejenta:)



Edit: innser at kona no har ein flottare klokkepark enn underteikna. Dette må det gjerast noko med!

Gratulerer så mye til kona med nydelig klokke og til dere begge med minstejenta :)

Goodwill-kontoen din kan vel knapt bli fullere nå... :) så, jeg regner med at du er i full gang med å gjennomgå ønskelista for nye ur allerede :)
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer med den nyankomne og en fantastisk gave til mor, @Jørn :) Første?

Her har vi gjennomført tre av fire dager med feiring av våre barns fireårsdag. Nå slapper far av med cognac og gleder seg til morgendagens avsluttende fest er unnagjort.

IMG_20131130_094903_zps9e1bfe7b.jpg


@EBenz; fått deg reverso 1931?
 
Redigert av en moderator: