Dagens klokke

Late dager på sofaen;)
MrMkwwM.png
 


Ny Bergeon springbar tool og perlon reim!
Skryt: den perlon reimen tror jeg er der beste jeg har hatt på armen. Anbefales! Takk til @Juice for super rask levering :)
 
Redigert av en moderator:
Den første snøen har kommet, så Birkentreningen går inn i en ny fase. I dag med en bruktny PO på armen. Har vært på armen min i under to dager, men har allerede blitt glad i den. Hadde det ikke vært for at jeg har blitt klok av skade & erfaring hadde jeg kanskje brukt "keeper"-ordet. :)

21b38abf5f2c1cd2ecb456a50b665759_zpsd10a9aa5.jpg
 
Den første snøen har kommet, så Birkentreningen går inn i en ny fase. I dag med en bruktny PO på armen. Har vært på armen min i under to dager, men har allerede blitt glad i den. Hadde det ikke vært for at jeg har blitt klok av skade & erfaring hadde jeg kanskje brukt "keeper"-ordet. :)

21b38abf5f2c1cd2ecb456a50b665759_zpsd10a9aa5.jpg

Jøss, den var det noe kjent med!! ;) Ta godt vare på den og takk for byttehandel @runes
 
Redigert av en moderator:
null_zps765a10a0.jpg


Julebordshelg på Storfjord hotell, var heldige og fikk suiten:) blir en bra helg til tross for at jeg glemte å ta med flere klokker.
 
Etter å ha eid denne i underkant av to uker er jeg overbevist om at dette blir en keeper (med liten k). Om jeg skulle finne på noe så sykt som å flippe denne måtte det blitt i en annen Panerai i så tilfelle.

De andre klokkene mine har ikke vært i bruk siden denne kom på lanken, men håper det er delvis pga følelsen av å være nyforelsket, for det er litt synd å la de stå i winderen, but still, I love it:cool: