Dagens klokke

BJWAF i kveld.
2013-12-21231502-lite_zps0c46c578.jpg


Todda
 
Mens familien sover lager far frokost. Ubetalelig med litt tid for seg selv før man skal leke med Playmo med guttungen, og få all verdens beskjeder av samboer.

5451A5A0-B2C8-401E-A2E6-9B81793533D3_zpsgh6quyvm.jpg
 

Etter at jeg kom til meg selv fra å ha faktisk vurdert et skarve sekund å selge denne, har den fått MYE armtid, grunnet dårlig samvittighet. Den titter litt skuffet på meg fra tid til annen ...
 
Etter en drøy uke på armen må jeg si at denne er en fryd å bære til tross av størrelsen. Den bærer mye mindre enn den er og reimen er noe av det mer komfortable jeg har hatt rundt håndleddet. Sailcloth er tøft og siden den er gummiert på baksiden så er den meget behagelig. Det ryktes om at det er noe av det bedre som er å oppdrive av sailcloth reimer om ikke den beste. Det oser kvalitet og robusthet av Blancpain FF. Sort Stepped dial som har sunburst effekt i midten spiller vakkert i lyset i sammspill med de retro inspirerte markørene, de flotte sverdviserne og den frekke sekundvisern med sin røde tupp.. Det tøffe "no radiatons" merket er "the cherry on top" syns jeg estetisk. Men så er det jo en flott historie bak det. Safir bezelen er et kunstverk i seg selv. Virkelig en fryd for øyet, da spesielt i halvmørket med aktivert lume. Magisk! Så jeg sier det igjen dette er en magisk dykker med hele 5 dagers gangreserve! Morro er det også at det ikke er noe man ser ofte. :) Beklager mye skriving, dette ble visst en liten mini review.

Dette er 1 av de 500. :eek:


 
  • Liker
Reaksjoner: Thomas84