Dagens klokke

7CF57438-C871-4FF9-BF60-7AA2B6A8DA4E.jpg

Juletreet pyntet, fyr i peisen og ett glass rødvin. Nå er det jul :)
 
Noen er heldigere enn andre på julaften, ble visst jobb på meg i dag. Men pytt pytt - har ikke julestemning uansett.
Dagens:

Så skal dere nok se at arvegods kommer som dressklokke senere på dagen! God jul til dere alle!:D
 
God jul alle sammen... Gleder meg til et nytt (klokke)år også... Skal se om vi ikke får litt utveksling av klokker da også...

I dag er det denne som gjelder, god gull da.... eh, jul :)



NB! i bakgrunnen - umulig å se selvfølgelig - er verdens styggeste juletre - i følge kona... Det hjelper lite at far har vært i skogen og hentet selv...
 
Starter dagen med Hanhart. Også blir det nok Jaeger, tipper jeg, til kvelden. Eller Omega. Eller Meistersinger.
Nei. Det blir Jaeger. Eller Omega. Eller Meistersinger. Kanskje. Eller...
Hvor er pillene mine??

God Jul! Deilige klokkenerder!

 
Omega i dag.

I dag er det selvfølgelig denne som får ut av boxen og oppleve julens glede. Denne klokken har jo vært med vår familie siden den ble tatt ut ny fra AD på slutten av 60 tallet. Tenker på alt den har opplevd og fremdeles skal oppleve.
Ønsker dere alle en fredfylt jul fylt med masse gleder og minner for fremtiden.
B5F75F26-0B70-4616-9884-E7495946F356-3353-000002C8EA1FC436_zps12248794.jpg
[/IMG]
 
Gleder meg til å følge med her utover dagen for å se mange flotte dress ur, dress ur er noe jeg for tiden mangler i samlingen så jeg må ta til takke med denne som er eneste på rem i boksen.