Dagens klokke

Frodo: Er det en iPad jeg ser på morgenbildet ditt? I så fall; hva heter sleeven du har den i?

Hei!

Det stemmer, det er en ipad. Sleeven heter Belkin.
Fikk hele pakken i gave på jobben, så jeg må innrømme jeg ikke aner hvor den er kjøpt.:D

Se der ja, tilbake på LV-kjøret igjen? Grattis med det, hvor gammel er denne?

Hehe, ja. angret bittert på den jeg solgte til deg i fjor. Dette er en M-serie, men tatt ut av butikken (Saastad) i slutten av juni i år. Fortsatt plastikken på og greier. Synes den er veldig fin. Denna blir!

Bruker arbetshesten "the planet" idag, fantastisk klokke som egentlig har allt man trenger... og prövt seamastern igjen

po.jpg

002.jpg

Veldig mye bra klokker rundt om kring på håndleddene til dere her på tidssonen i dag.

Ute å dykket etter kamskjell i dag, og da måtte jo selvølgelig Doxaen få litt mere bunntid.... :D:D:D

4885715648_6d6cf13b70_b.jpg

En liten sommerhilsen fra adio og meg, i sommerværet (endelig) i Bergen by! Whiskey, Breitling og med Fløien i bakgrunnen! Ha en flott kveld alle sammen! :)

63546181.jpg
[/IMG]

Veldig mye bra klokker rundt om kring på håndleddene til dere her på tidssonen i dag.

Ute å dykket etter kamskjell i dag, og da måtte jo selvølgelig Doxaen få litt mere bunntid.... :D:D:D

4885715648_6d6cf13b70_b.jpg

Den doxaen er bare så utrolig kul! Skulle det noen gang bli aktuelt å selge den, så MÅ du kontakte meg først :) En riktig dykker i sitt rette element

Pusset, polert og klar til bryllup i morgen :cool:

P8130048.jpg

Hadde den riktignok ikke på hånden, men den må se bra ut til i morgen :p

Speedy i dag. På fjellet i helgen. Spørs om ikke det ligger en Milsub i bagen som skal på armen etter frokost...:mrgreen:
57514fc1.jpg

Tillater meg å poste en til jeg...
Har det ikke så travelt på hytta...:mrgreen:
2c9bed8a.jpg

Så litt steking av ostesmørbrød i fjellet.
34e0f1d4.jpg

Så blir man jo tørst etter turen på en så varm og deilig dag!:cool:
4cf2e251.jpg

En nydelig sommerdag i vestlandets (og resten av verdens) hovedstad i dag :p

Et sommerlig antrekk kan fint komplimenteres med et sporty ur.

004.jpg