Dagens klokke

2014-01-070311431_zps12923e22.jpg
 
Den der er så utrolig lekker.

Stod forøvrig i julen og så på akkurat de hanskene der. De var utrolig myke og fine. Ble ikke kjøp og jeg angrer.

Kult, @ChristianN

De anbefales - og som du sier; - de er myke og fine.
Mykheten i disse er.... "noe annet"...... enn hva jeg har opplevd i andre skinnhansker.

Hjorteskinn.









PS!
Brukte dem i går for at de skulle matche metallet i uret.
Det sier litt om hvor langt man er kommet i denne hobbyen.....:p
*smiler behersket, men brydd*
 
Redigert av en moderator:
Må skryte litt av reimene til @FnuSnu99, Utrolig behagelig;)
 
Redigert av en moderator:
Kult, @ChristianN

De anbefales - og som du sier; - de er myke og fine.
Mykheten i disse er.... "noe annet"...... enn hva jeg har opplevd i andre skinnhansker.

Hjorteskinn.

PS!
Brukte dem i går for at de skulle matche metallet i uret.
Det sier litt om hvor langt man er kommet i denne hobbyen.....:p
*smiler behersket, men brydd*

Jepp hjorteskinnet var vanvittig mykt. Lurer på om de har noen igjen på cc vest enda.

Og du har rett i at den fargen vil matche rosé. Synes det er helt innenfor å matche slikt :cool:.
 
Redigert av en moderator:
Dere kan sikkert ikke relatere nevneverdig til dette...

Men jeg har lyst på ny klokke.

618A81D8-2B0D-427F-ABDC-4B1FB0425A3F_zpsapiui6bh.jpg
 
Veldig kul i hvertfall;)

Takk! Kommer i vanlig dome-crystal og bubble: Har sugen for Bubble da jeg måtte ha den.
Begge modeler er testet til 600 bar men kan sikkert tåle mye mer siden K.U.M testkammeren i Tyskland går ikke over 600 bar og disse klokker er overbygget: Allerede modelen H2O Kalmar 3000m(Fra samme Clemens Helber også) tålte 600 Bar eller 6000m på testing… Kunne Helberg CH1 tåle 12000m? Who knows;)
OceanicTime: H2O Kalmar 'Under Extreme Pressure'
Lagt til 500 stk.
 
Londontur

Hadde denne på en stund hos Marcus Watches. Latterlig butikk, og god service. Sa klart i fra at jeg bare ville kikke rundt, men fikk likevel en solid omvisning! Fikk også prøve en av drømmeklokkene.

20140107_143104_zps06c764f1.jpg