Dagens klokke

Gratulerer med en tøffing @sjuli_123
Dette er min dagens.
51EB3E44-83BC-481F-B7C9-29C60298216F_zps5a8yqeyf.jpg
 
Redigert av en moderator:
Tok "under radarn"-klokka på grunn av et eksternt møte. Det ble avlyst, så nå er jeg stuck her med denne klokka.

Som jo ikke er så ille, da.

DCF46387-D94C-4204-98EC-AD65C64C5E73_zpsd7gxiy43.jpg
 
Dagens:
2014-02-13100137_zps1dfc8087.jpg

Denne klokken er en ulv i fåreklær! Den har fått meg til å praktisk talt ignorere de fleste av mine gamle klokker i nærmere ett år, neglisjere posting i dagens klokke her på tidssonen, og generelt ført til en fornøyd ikke-la-seg-friste-så-mye-av-annet-tilstand. Det er noe med visere, skive (særlig kombinasjonen av dyp grønn og gull) og kompass-bezel, perfekt størrelse for pinglete håndledd, og passelig kompromiss mellom dressy og sporty ("sporty" som i spasertur og oppdagelsesreiser, ikke som i fribryting eller kulestøt selvsagt), som for meg gjør at den tåler sammenligning med ønskelistemateriale i langt høyere prisklasser. Hvor går man egentlig herfra (på et begrenset budsjett)?
 
Redigert:
Etter å ha vært PAM-løs i månedsvis ble skrikingen fra de ubrukte remmene uutholdelig.
Hadde ikke trodd jeg skulle ende opp med denne dog, men må si det er blitt et hyggelig bekjentskap.

PAM113 på Toshi:



Fin bakside også på denne G-serien

 
Dagens:
2014-02-13100137_zps1dfc8087.jpg

Denne klokken er en ulv i fåreklær! Den har fått meg til å praktisk talt ignorere de fleste av mine gamle klokker i nærmere ett år, neglisjere posting i dagens klokke her på tidssonen, og generelt ført til en fornøyd ikke-la-seg-friste-så-mye-av-annet-tilstand. Det er noe med visere, skive (særlig kombinasjonen av dyp grønn og gull) og kompass-bezel, perfekt størrelse for pinglete håndledd, og passelig kompromiss mellom dressy og sporty ("sporty" som i spasertur og oppdagelsesreiser, ikke som i fribryting eller kulestøt selvsagt), som for meg gjør at den tåler sammenligning med ønskelistemateriale i langt høyere prisklasser. Hvor går man egentlig herfra (på et begrenset budsjett)?

Kjøp deg en original lenke og kos deg med den en stund til mens du sparer til en Explorer i 39mm. Størrelse og vekt på disse er veldig likt men exploreren er enda nydeligere i mine øyne :)









Det eneste jeg savner er dato men det er sikkert en vanesak :)