Dagens klokke

12654387044_d49e2bd8ba_b.jpg

For en stund tilbake loddet @gooner87 bort en diaboliq-rem, mot et bilde av klokken som skulle bære remmen. En svært hyggelig gest, dessverre kunne jeg ikke legge ut bilde da klokken og remmen var skilt fra hverandre grunnet et tokt med kystvakta. Nå er jeg hjemme på perm, og kan derfor endelig legge ut bildet. Dette er den første remmen jeg har som er håndlaget, og må si jeg virkelig liker utseende og kvaliteten. LLD er virkelig en klokke som kler alt man kler på den av sko! I bakgrunnen skimtes en TH-boks, en utboxing i nærmeste fremtid mon tro?

Det kommer nok flere bilder i rem-tråden, må bare vente på litt bedre (dags)lys. Uansett, en stor takk til @gooner87 for en hyggelig gest:D

DSC_0232_zps82434877.jpg

Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann
Kjøpte denne flotte av @frj, fikk idag påmontert noen flotte visere Mr. Larsen fra Protid Sandvika hadde liggende i skuffen ;)

Blue Ray på Bond nato

Fikk en pakke med natoreimer fra cheapestnatostraps. Grunn nok til å legge nok et bilde av min hverdagsbeater?

Nice combo med sort rem @Sloppmann.
Er det bildet eller har du en custom sekundviser ( skal være rød på den skiven) ?

Takk for det @lobergen , :)

Yepp, den har helt lik farge som chronograph-viserene, som er gulltonet. Har en rød en liggende, men har blitt veldig glad i denne comboen. Vurderer dog å levere den inn å få skiftet..
Vi får se!:)

Oppe tidlig i dag, våken og ser på begge øynene, kopp med kaffe og litt TS surfing før trening. Ah - helg. :)

20140221_062408_zps0ad6bdec.jpg