tombs skrev:Stian D skrev:IWC Portuguese Automatic
Uskarpt bilde var det og..
Men det er et nydelig ur
Enig enig! Jeg er meget misunnelig!! 7 dagers Portoguese er en av mine drømmeur!
tombs skrev:Stian D skrev:IWC Portuguese Automatic
Uskarpt bilde var det og..
Men det er et nydelig ur
Den der synes jeg er ganske kul, er det den som kalles Pilot 3095? Hvor kjøpte du den fra? Jeg kunne tenkt meg en O&W, og har lagt inn noen bud på noen auksjoner for slike i ny og ne....Sponon skrev:Dagens klokke blir en Ollech & Wajs pilot på en maratac
krille skrev:Den der synes jeg er ganske kul, er det den som kalles Pilot 3095? Hvor kjøpte du den fra? Jeg kunne tenkt meg en O&W, og har lagt inn noen bud på noen auksjoner for slike i ny og ne....Sponon skrev:Dagens klokke blir en Ollech & Wajs pilot på en maratac
lobergen skrev:denne kan være mulig å kjennne igjen i mørket :?:
lobergen skrev:ok, det var kanskje vanskeligere enn jeg trodde...
2 ledetråd: 1976, initialer GG
nesten: designer Gerald Genta er riktig og Jumbo er riktig.Santos-Dumont skrev:IWC Jumbo Ingenieur.
lobergen skrev:Det gjenstår da tre muligheter med Genta og 70 tallet ( men RO´en har ingen indexer kl.12 og Vacheron sin 222 har kortere indexer)
her er baksiden:
Santos-Dumont skrev:En bakside med et Genevastempel, og da må det jo være en Patek Philippe Nautilus.
Bilde av fremsiden også, please!
lobergen skrev:da blir det Nautilus 5711 i dag også
Santos-Dumont skrev:"Det mest fornuftige ville være om den klokken også var hjemme hos meg".
Santos-Dumont skrev:Jeg hadde ikke blitt lei hvis du hadde laget en post i "Galleriet" for å si det sånn.