Dagens klokke

Nyter min sub-c og en nydelig kopp Aeropress-kaffe før det braker løs med intens jobbing på en oppgave om endringskynisme, som skal leveres i dag, og jeg har skrevet bare to sider... Hvorfor i all verden sitter jeg på tidssonen nå da, huffameg, ikkje bra:eek:

9426962B-27F7-463C-9269-10C03EBA8574_zpspk0iyacx.jpg
 
Det blir mye av denne for tiden! Liker å se blåfargen forandre seg fra elektrisk til herlig anonym ut i fra forskjellige vinkler:cool:

 
49DC5893-135A-49E6-A5FF-D7ECD1849921_zps4llwuxsr.jpg


Syk hjemme. På andre dag med ørbetennelse, sprukket trommehinne og you name it. Har innfunnet meg i en lun, solrik krok på terassen og prøver å gjøre det beste ut av situasjonen. Benytter anledningen til å oppdatere meg på TS, samt litt opplysende lesestoff. :)
 
Veldig undervurdert klokke! Hadde vært tøft og sett den med den ordinære 2254 bezelen også.

-V

Takk for det!

Tror det kunne blitt litt krasj med blåfargen i skiven, men en interessant tanke! Denne ble i all hovedsak kjøpt for å være en frekk og litt blingy sommerklokke - en oppgave den helt klart er kapabel til å gjennomføre etter min mening:cool: Vertfall til klokkekontoen er klar for noe vanntett i rosègull igjen:rolleyes::mrgreen:
 
På Nato etter latterlig rask levering!

Bestilte igår og fikk det i posten idag. Takk til @Fyrsten for en vanvittig kjapp levering. Blir litt bortskjemt :)

444403D5-D6FD-4D34-8364-66B909D02078_zpsundx1k4w.jpg
 
Redigert av en moderator: