Dagens klokke

Må ha en en beater...

76C0C1FB-67D4-4A4B-AB14-5566336AA1F2_zpszjt8nolc.jpg

D7AAF5D5-0663-4C65-B31A-FD3FDA9C83A1_zpsywffwgma.jpg

Av og til er det viktig å la følelsene seire over fornuften, og for rundt to uker siden gjorde jeg nettopp det. Etter flere år med kronograf-sikling innså jeg, som så mange andre, at det selvsagt er måneklokken som må til, og ut av det blå kom en mulighet for kjøp. Jeg var egentlig bare innom min lokale AD for å slå av en klokkeprat og titte litt, men har lenge hatt tanker om å markere bachelorgrad, 25-årsdag, 40kg vektnedgang og livsstilsendring med noe spesielt, og var ikke vanskelig å be når det kom en vennlig priset, nylig servet og totalt nydelig 3570.50 på bordet. Et par måneder på forskudd, markeringsmessig, men hey, when opportunity knocks, you answer the door.

Fornuft er vel og bra, men jeg har enda ikke hørt om fornuft som får deg til å glise fra øre til øre når du våkner om morgenen.

Hvem løser slikt med kulepenn? Du e galen!
@r_inge Ja, de sier så mine nærmeste også. Faktisk så hører jeg titt og ofte at jeg er litt "nerdete" og lett "autist". De sikter da til klokkegalskap, sudoku, rubiks kube fikling og div andre sysler. Jeg har det godt jeg:eek:

Redigert av en moderator: