Siden jeg egentlig hadde en del ting å gjøre i dag, som jeg har utsatt gjennom uken (og delvis forrige uke), lot jeg være å gjøre noen av dem - selvfølgelig. Er det ikke helg bare en gang i uken? I stedet byttet jeg bezel insert på min kjære skx007, som har fått mye bruk i det siste etter å ha ligget nærmest ubrukt i en skuff siden fjor høst. Kanskje fordi skx007 for meg er mye sommer og NATO.
Synes grønn bezel insert gjør seg særdeles godt mot den hvite natoen. Den krasjer dessverre med nyansen på den grønne NATOEN, så tror jeg må fylle på samlingen med en oransje. Det matche fint. Nydelig spill i grønnfargen når lyset treffer den fra ulike vinkler, som jeg ikke fanget opp på bildet.
Jukset dessverre litt og brukte den gamle "limgugga" i bezelen. Det hefter fint, men litt ujevnheter i limlaget etter skraping/fjerning av den gamle bezelen gjør at den stikker bittelittegrann over kanten rundt klokken 9. Det kan hende jeg gidder å gjøre noe med det en annen dag. Men ikke i dag! Jeg har noe limbåndsak som er laget for å feste lcd-skjermer på mobiler som bør funke fint som nytt lim hvis jeg fjerner de gamle limrestene helt. Fikk av den gamle bezelen hel og fin, selv om lumedoten ble løs, så jeg kan alltids angre.