Dagens klokke

Bytting til ny greie...Kazimon Drei i titanium. Bare 23 stk lagt i 2009 tror jeg...
20140515_190328_zpsdgngm0aj.jpg
 
Må tenke på kaloriene når denne skal pryde en solbrun, glatt og aldrende sommerkropp ;)
 
Redigert:
Kjøpte denne av en kompis i går kveld... (Har strengt tatt ikke betalt enda... ;))

Super klokke med flott kasse og skive. Suveren hverdagsklokke til alle som går med skjorte på kontoret - til en billig penge. I like! :D mener forøvrig å huske at @krille har skrevet en review av denne som sikkert er mulig å søke frem for eventuelle interesserte...

output_4.jpg
 
Redigert av en moderator:
Kjøpte denne av en kompis i går kveld... (Har strengt tatt ikke betalt enda... ;))

Super klokke med flott kasse og skive. Suveren hverdagsklokke til alle som går med skjorte på kontoret - til en billig penge. I like! :D mener forøvrig å huske at @krille har skrevet en review av denne som sikkert er mulig å søke frem for eventuelle interesserte...

@boenna_69 - det stemmer!

PS - er det min gamle?

edit: svarten, jeg savner den der.....
 
Redigert av en moderator:
Kjøpte denne av en kompis i går kveld... (Har strengt tatt ikke betalt enda... ;))

Super klokke med flott kasse og skive. Suveren hverdagsklokke til alle som går med skjorte på kontoret - til en billig penge. I like! :D mener forøvrig å huske at @krille har skrevet en review av denne som sikkert er mulig å søke frem for eventuelle interesserte...
Kemmner lager (ut i fra bilder og reviews) urkasser som matcher klokker i en langt høyere prisklasse en det han selger dem for. Med et hederlig urverk inni og godt, enkelt designhåndverk er det lite å sette fingeren på. Innbiller meg imidlertid at de har steget noe i pris, men kan være det skyldtes ETA-mangel og endret seg da han gikk over til Miyota.
 
Redigert av en moderator: