Dagens klokke

Jeg får vell bare hive meg på trenden! I motsetning til dere andre (tror jeg), har selveste @Callahan faktisk vist meg hemmeligheten bak disse bildene...:cool:

Eksamen 4/6 er gjennomført. Sitter igjen med med en god følelse, så krysser fingrene. Neste er allerede imorgen, før det blir en liten pause til 3. juni :)



Ser jeg ser ut som en forvrengt alien med solbriller i bezelen nå i etterkant, men det får bare være.. :rolleyes:
 
Redigert av en moderator:
@Marius M: Er det ikke bare å legge mobilen stødig på en anleggsflate bestående av knokene og fingrene, så er jo suksess for skarpe bilder til stede siden man har låst avstanden / isolert bevegelsen.
 
Redigert av en moderator:
Corum i dag.

388DCE01-0CA2-45A0-A29D-0D07043260D4_zpscrghczem.jpg
[/URL][/IMG]
 
Nå begynner jeg å bli bra kokt her.
Deilig å tenke på at jeg bare får bruk for ETT av disse emnene på eksamen, resten er egentelig bare bortkastet tid.
Heldigvis er det Speedy tirsdag.

A465C1A2-467B-4EC8-88E9-F06EF72BD0F8_zpsfazltitj.jpg
 
Hviledag før eksamen; en deilig iskaffe fra Kaffemisjonen og vandring på bryggen var på sin plass.

Den vakre seilbåten "Wisp" fikk fokus idag. 156 fot, bygget i Februar i år, på sin jomfrutur!

 
Kveldens klokke ble min Jazzmaster. Tynn, og utrolig behagelig på :) Men må ærlig innrømme at jeg har faktiskt byttet klokke 2 ganger tidligere i dag:p Er jeg gal ?? hehe :mrgreen:

DSCN6024_zps2010194d.png
[/URL][/IMG]