Dagens klokke

#tbt fra russetidens mange stunder..

yKreg.png
 
@acnorway, du som på drammens-gtg sverget på at longines og subben ALDRI skulle selges? Etter noen glass, men... :mrgreen::mrgreen: Haha!

Nå er det bare å slå på stortromma da det kommer til PAM-kjøp!

Her i dag har det gått i slappe skoledager med Sub, og kveldens sysseler gikk ut på smøring av 2 skinnremmer! :)

_MG_1943_zps3e5099c2.jpg
 
Redigert av en moderator:
@acnorway, du som på drammens-gtg sverget på at longines og subben ALDRI skulle selges? Etter noen glass, men... :mrgreen::mrgreen: Haha!

Nå er det bare å slå på stortromma da det kommer til PAM-kjøp!

Her i dag har det gått i slappe skoledager med Sub, og kveldens sysseler gikk ut på smøring av 2 skinnremmer! :)

_MG_1943_zps3e5099c2.jpg

Ekstremt lekker den fra Glashütte! :)
 
Redigert av en moderator:
Ja :) Ser egentlig ikke helt sjarmen. Altså greit nok utseende men altfor myk slik at den strekker seg og blir smalere raskt...
@Greg

Har hørt rykter om dette. Personlig liker jeg myke reimer, men det er jo litt i overkant når det går utover det estetiske og blir upraktisk. Kunne uansett tenkt meg å prøve en slik: Du må gi en lyd når/hvis du går lei ;) :eek:
 
Redigert av en moderator:
@acnorway, du som på drammens-gtg sverget på at longines og subben ALDRI skulle selges? Etter noen glass, men... :mrgreen::mrgreen: Haha!

Nå er det bare å slå på stortromma da det kommer til PAM-kjøp!

Her i dag har det gått i slappe skoledager med Sub, og kveldens sysseler gikk ut på smøring av 2 skinnremmer! :)

Klarer virkelig ikke å huske det @crown guard, men det stemmer vel helt sikkert :p
I grunn veldig rart ettersom jeg egentlig allerede på den tiden visste at den eneste keeperen jeg hadde var Speedy. Den er heldigvis fortsatt her og det kommer den alltid til å være ;)

Skal jo nevnes at den uttalelsen kom på en kveld hvor jeg faktisk presterte å glemme at jeg i det hele tatt eide noen klokker og gikk fra GTG'en uten klokkeboksen :p
 
Redigert av en moderator:
Oh oh. Dandy boy within, strikes again. Sikkert gamle miljøskader fra midten av 80-tallet som leder til slike påfunn.

God helg. :)

20140606_072131_2_zpsf63e3780.jpg


20140606_072445_1_zpsbb46b7ce.jpg
 
Vintage og noen nye prosjekter i bakgrunnen mens jeg lurer på hva jeg skal gjøre med min nylig frigjorte klokkekapital :mrgreen:

D04rRIJ.jpg
 


Fristelsen ble for stor da sekundviseren kom i posten i dag. Heldigvis er det en lett fix tilbake hvis jeg angrer.