Dagens klokke

Baby ribs, pulled pork, mais og Speedy

20140716_200627_zpscdcff1fe.jpg
 
Idag hjelper min Seagull husets bryggemester til å kontrollere meskingen slik at IPAen blir som den skal

whk46o.jpg
 

For Helv... @Frodo, du gjør meg så sinnsykt misunnelig. Får noen ville tanker om å selge noe spikerstål og jakte etter en med samme referansenummer. Dette er ikke bra for min mentale helse. :mad: Uansett er denne i mine øyne sonens desidert feteste ur, kom med AP, PP, helgull eller annet som fanger den "gemene hop" sin interesse. Har nevnt det før, og sier igjen - kontakt meg når du er lei av å gå med en klokke som kun aksepterer Nato. :)
Tom
 
Redigert av en moderator:
For Helv... @Frodo, du gjør meg så sinnsykt misunnelig. Får noen ville tanker om å selge noe spikerstål og jakte etter en med samme referansenummer. Dette er ikke bra for min mentale helse. :mad: Uansett er denne i mine øyne sonens desidert feteste ur, kom med AP, PP, helgull eller annet som fanger den "gemene hop" sin interesse. Har nevnt det før, og sier igjen - kontakt meg når du er lei av å gå med en klokke som kun aksepterer Nato. :)
Tom

@Tom Henriksen, den er blitt en del av meg.:mrgreen:
 
Redigert av en moderator:
Min post nr 100 blir en kjedelig "Dagens klokke", men klokka er den samme som ble unboxet i min post nr 1. Selv om samlingen har vokst godt siden da, er denne fremdeles min favoritt.

IMAG2084_zpsejijyqqc.jpg