Dagens klokke

Dagens

Var en liten tur på matfestival i Trondheim idag, men besøket ble litt avkortet på grunn av regn.
Fikk heldigvis tid til litt sushilunsj i Nordre mellom skurene ;)

 
01_240.jpg
 
Akkurat kjøpt meg iPhone 5S. Nå kommer det skarpe bilder fremover:mrgreen:



God helg ønskes alle! :)

Den 312-en er griselekker. :) I et hav av ulike Paneraiklokker så er det du bedriver her ren markedsføring. God damn. Jeg må ha en 312. :) Av ren benchmarking og for å ha et referansepunkt i bildene; hva er omkretsen på håndleddet ditt?
 
Den 312-en er griselekker. :) I et hav av ulike Paneraiklokker så er det du bedriver her ren markedsføring. God damn. Jeg må ha en 312. :) Av ren benchmarking og for å ha et referansepunkt i bildene; hva er omkretsen på håndleddet ditt?

Takk for hyggelige ord, @Loevhagen! Jeg er veldig fornøyd med min. Den er clean, samtidig som den har alt en Panerai skal ha i mine øyne. Håndleddet mitt måler 18,5 cm. Kjør på med 312 du og. Jeg gleder meg til bildene dine allerede:cool:

Et dagens til, etter rembytte;)

BB1F7C78-F6E2-475F-B886-A8E28B9B1260_zpsdpmcdmi2.jpg
 
Redigert av en moderator:
Fikk prøve denne i dag

7C525A32-D781-4CF9-9945-23AEB10B276D_zpsngbosgzh.jpg


Eieren har litt tynne håndledd så den sitter ikke helt perf, men fy svarte som jeg liker grønt!
 
Fiske-Seiko

Fluefisking i dag er synonymt med Glossy Diver aka lykkeklokka
image_zps42818abc.jpg

(Vær så snill og forsøk å se bort fra hemningsløs selvskryt...) :cool:
 
Hvor har du fått tak i det grisestilige armbåndet @Frodo?

Hei @Rikhard! Det er kjøpt på noe så upretensiøst som cheapestnatostraps.com.
Men utvalget er litt begrenset ser jeg akkurat nå. Mye utsolgt. Men masse snasent til tullepriser og de sender superraskt!
Anbefales!:cool:
 
Redigert av en moderator: