Dagens klokke

Låner fremdeles denne av @andres i påvente av at noen selger meg en 116610LV :)

140808_zpsb745a474.jpg
 
Redigert av en moderator:
Tips: Plasser klokka på et underlag i høyde med dataskjermen. Finn en bakgrunn for fri bruk via Google du synes passer og plasser den bak klokka. Har du refleksjoner du synes er plagsomme; sett to ark på siden av klokka. Ta bildet med mobilen stødig plassert på kontorpulten. Ferdig.

@Loevhagen - sitter du i åpent landskap på kontor? Kan bli god stemning bland naboene hvis dette er et hverdagsrituale :cool:
 
Redigert av en moderator:
Takker @Karatass. Gled deg til BLNR. En klokke med mange anskiter, som varierer myyyyye avhengig av lyset.

@adamskater Det er ikke hverdagsrituale, men de som stikker innom kontoret i "rett / feil" øyeblikk - trekker godt på smilebåndet når jeg myser opp på dem bak klokka. Har samme type samtale om klokker som jeg hadde med kolleger når det gjaldt hjemmekino, foto og stereo / head-fi. Jeg bryr meg ikke - de vet jeg er en snåling. :mrgreen:
 
Redigert av en moderator:
Har angret på flere salg jeg har gjort, men kun ett har virkelig plaget meg: salget av Rolex Explorer for ett år siden.

Balansen er nå gjennopprettet, og det føles så riktig, så riktig:

bilde_zps3e615072.jpg
 
Da var noen NOS Tropic remmer bestilt, så nå får man se om ikke lenken får hvile en periode. Må dog nevnes at jeg er noe skeptisk til hvordan Tropic vil ta seg ut på en sub med hvitgullmarkører.. :p
tropicsub_zps2d7cea9f.jpg
 
Manden var ud efter øl.

IMG_20140808_165650_zps35d57e48.jpg


(Og oppmerksomme betraktere vil se at han har brukt kronografen sin i dag.)