Dagens klokke

image_zps90ddab2e.jpg
 
Jeg fant tiden moden for en dressklokke med lys skive, og siden budsjettet var begrenset, falt valget på Tissot Visodate. Meget fornøyd, dette er mye klokke for pengene :)
Denne blir nok å finne på en Hodinkeereim fra i ettermiddag.



Edit: Jeg er allerede på tirsdag ser jeg :eek:
 
Redigert:
I påvente av morgendagens 1/2-årsdag (for min første anskaffelse av et fint automatisk ur var i hus) har en "gammel" traver fått ny nato.

 
14904951483_d8e52c423e_o.jpg

Veldig fornøyd med conbat'n min, men vil vil vil ha en snowflake nå! Utrolig fin @Todda. Hvor handlet du?
 
Redigert av en moderator:
@Hansur

Den er kjøpt hos Urmaker Grøtteland i Sandnes. De har en del GSer inne. Jeg fikk dem til å ta inn denne for meg, uten at jeg i utgangspunktet sa jeg skulle ha den.

Grøtteland har forhandlet Grand Seiko i noen måneder nå, og jeg er nok den første som faktisk har kjøpt en av dem. Jeg har kjøpt flere klokker der, og servicen er på topp. Hyggelige og dyktige urmakere som vet hva de snakker om.

Prisene er det heller ikke noe å si på. Jeg tror ikke jeg kunne spart mye på å kjøpe denne fra utlandet, og nå har jeg norsk garanti og reklamasjonsrett også.

EDIT: Hvis noen er interessert i bilder og omtale av SBGA11: http://forums.watchuseek.com/f20/gr...ega-picture-intensive-423620.html#post3163953

Todda
 
Redigert av en moderator: