Dagens klokke

Overvåkner Bybanen i dag. Godt å se at klokken har ikke mistet et sekunde siste uke. Quartz nøyaktighet i en automat :)

fylvz8.jpg
 
"Bursdagsbarnet"

I dag er det 1/2-årsdag siden anskaffelsen av mitt første mekaniske ur. Har tidligere sagt at det var i går, men her blingset jeg litt på dateoene. Tips til feiring mottas.

 
Uten ordentlig avbiter var det litt av en jobb å fjerne de overskytende leddene på meshen, men nå er den på plass =)

1fe4d5e1f20f36f741510c6523f33ab6.jpg
 
Akkurat inn døra :) Rose gold Bambino, får ikke fram "gull" tonen med crappy mobilen min. Legger i boksen, og tar den fram til dressen på lørdag, alltid like artig å se hvor lang tid kona bruker på å spotte ny klokke. Tror hun klarer denne gangen, har gått med sub'en siden jeg fikk den i våres......


2014-08-13112417_zps8ec16c51.jpg
[/URL][/IMG]
 
Akkurat inn døra :) Rose gold Bambino, får ikke fram "gull" tonen med crappy mobilen min. Legger i boksen, og tar den fram til dressen på lørdag, alltid like artig å se hvor lang tid kona bruker på å spotte ny klokke. Tror hun klarer denne gangen, har gått med sub'en siden jeg fikk den i våres......[/URL][/IMG]
...og denne gangen trenger du jo ikke lyve heller, hvis hun spør hva den kostet!
 
Akkurat inn døra :) Rose gold Bambino, får ikke fram "gull" tonen med crappy mobilen min. Legger i boksen, og tar den fram til dressen på lørdag, alltid like artig å se hvor lang tid kona bruker på å spotte ny klokke. Tror hun klarer denne gangen, har gått med sub'en siden jeg fikk den i våres......


2014-08-13112417_zps8ec16c51.jpg
[/URL][/IMG]

Fin klokke. Har den samme. Brukte den til dress i et selskap i helgen og må si det føltes bra. Si ifra hvis du kommer over en rem du synes passer fint, og vil anbefale. @daghoi
 
Redigert av en moderator:
Er jo tross alt regnvær, skulle bare mangle om man ikke kjører rundt med en dykker stikkende ut av vindu...

 
Det lå en pakke fra Lervik Ur på pulten min i dag. Hvorfor har jeg ikke gått til anskaffelse av en slik før? #godfølelsepåenonsdag

 
Hump Day Bubbles. :)

Dessverre ikke champagne, men vanlig vann tilsatt kullsyre. Ikke noe Photoshop - men ordentlige bobler. :mrgreen:

10597415_895569850470299_681712240_n.jpg