Dagens klokke

16C8DCC0-F122-4099-A843-D1BAFE4AC60E_zpsi2c8qlyc.jpg
[/URL][/IMG]
 
Det slår meg at det å selge / kjøpe (aka flippe) klokker i det lange løp ikke er så lurt - og man bør unngå det hvis man kan. Grunnen til at jeg sier det, er at dette med å like en klokke ofte er syklisk. Etter en tid hvor en gitt klokke kanskje ikke er så mye brukt til fordel for andre klokker i samlingen - så vekkes lysten på den "neglisjerte" igjen. Har man da solgt den, så er jo det løpet kjørt og man må eventuelt ut og kjøpe en ny / brukt. Stress.

Dagens er en som har måttet slite boksen litt til fordel for 14060M og BLNR - men nå liker jeg den hvite EXP II igjen. Herlig med supertydelig urskive og den hvite skiva med orangefarget GMT-viser.

Moralen er: Akkumuler klokker. Ikke flipp dem, fordi det kommer en dag hvor du savner en gitt klokke du solgte.

10691654_951058744908110_424102189_n.jpg

Meget fet klokke og ikke minst bilde @Loevhagen ....Men den "ikke flippbare boble-verden" du sitter og tar magadrag av et eller annet,må du komme deg ut av:mrgreen:
Alle flipper til alle tider,i alle lag,med alle merker,samt man inngå et forlik med seg selv når flippetrollet buser inn i hodet ditt og slår rot for ever.....
Selvbedrag er en undervurdert egenskap,hadde jeg ikke hatt en god dasj med dette genet....så Gud hjelp meg :p

Mvh
Phenix
 
Redigert av en moderator:
Bruker dagen til å pakke før det bærer avgårde til San Sebastián på jobb imorgen tidlig! :)

CAEBCF0F-7732-4EA1-A2FC-70E64CA4D580_zpsibr8ibvo.jpg


Dette må da være nok variasjon til å kunne holde greit ut i to måneder?

7C3F139A-313F-4155-BB1E-5565B2790044_zpssslqttfc.jpg