Dagens klokke

SS Datejust på meg idag..
IMG_0719.jpg
 
Den ser jo meget pen ut, Henrik! :D

Jada, alt i alt er det en grei klokke dette. Litt "aldersskavanker" er det, litt tekstsslipp på skiven og krakkeleringer på datohjul ved et par datoer, men de er kun synlige hvis man ser skikkelig etter.

Jeg hadde på meg linser når jeg kjøpte den - og så det ikke før jeg kom hjem og tok på meg brillene. Det vil si at jeg alltid skal ha på meg briller når jeg skal handle klokke :D
 
Årets siste epler ble presset i ettermiddag. Høstens eplemostproduksjon ble 123 liter. Jeg trenger en ny fryser.

PA110125.jpg
 
Årets siste epler ble presset i ettermiddag. Høstens eplemostproduksjon ble 123 liter. Jeg trenger en ny fryser.

Ivrig jeger, egenslaktet lam og eplemostproduksjon - også har du internett:confused::confused:

Hils Fred Flinstone fra meg!

PS! Også litt misunnelig da:p:p

PS2! Liker klokken!
 
Det ble denne godbiten i dag.

2ae58891.jpg


Har gått med Monaco før i dag.
Dette har vært et par morsomme dager med jakt på en Super Compressor.
Jakten er over, takket være et par meget hyggelige medlemmer her på forumet.
Stor takk til Anders og Habbes!
Klokken er betalt, samt et nytt sett visere!
 
Slenger meg innpå tråden - altfor sent, men det er først nå jeg kan få ryddet tid for litt "soningstid"....
Bildet tok jeg tidligere i dag, men holder meg uansett godt innenfor med 30 minutter før vi bikker midnatt.

Kanskje ikke overraskende er det nykjøpet som får armtid for tiden.
:D

PP1.jpg
 
Dette er dårlig gjort mot oss dødlige! Hvordan kan vi med selvtilitten i behold poste bilde av en "kjip" stål Rolex etter dette.

PS: Utrolig lekre klokker du har!