Dagens klokke

Følger deg med En Pepsi :) Ref. 1675 forøvrig
Noe spesille lugs på denne.

Du legger ut bilder av helt fantastiske klokke for tiden! Denne er også nydelig, men kjenner ikke til modellen, jeg ser du skriver at det er spesielle lugs, men det første jeg legger merke til er crownguarden, som er annerledes! Kan du fortelle mer om denne modellen? :)
 
Må lufte bikkja, godt å komme seg ut selv også.
WcilecA.png

vPTZIOb.png
 
Flippefeberen har gått over(for nå) nå som jeg har innsett hvor fin og perfekt allround-klokke GMT`en er! Den grønne GMT-viseren og røffe utseende har vokst på meg! Noen timer fra et evt salg gikk det opp for meg at jeg ikke var klar for å slippe denne enda :)

 
Overgangen fra statsvitenskap til økonomistudier kan kun beskrives som brutal. Med mindre man får ekstra poeng for å gå tidlig og det er en eksamen fattig på grafer (eller tall generelt) kan dette bli skremmende..
bilde_zps3f5c40ed.jpg
 
Du legger ut bilder av helt fantastiske klokke for tiden! Denne er også nydelig, men kjenner ikke til modellen, jeg ser du skriver at det er spesielle lugs, men det første jeg legger merke til er crownguarden, som er annerledes! Kan du fortelle mer om denne modellen? :)

Sorry gikk litt fort før idag:) lugsene er helt normale. Dette er den første utgaven av 1675(å du har helt rett)
Det er crown Guardsene som er litt annerledes. Denne modellen kalles for Pointed Crown Guards.
Tror disse ble produsert frem til slutten av 60 tallet.
 
Når alt kommer til alt, er det mye annet man kan gjøre enn å lese jus.

63887DB9-78C8-48A3-8FBD-C75DCA02C242_zps21ummw8a.jpg
 
Flott - og med lange nok visere og godt synlige 3-6-9. :)

Helt enig @Loevhagen Hører du @andres Exp skal være 36 mm:eek:

Grattis ;) Fikk tilfeldigvis denne tilbake rett etter du dro, men min er på 40mm. E så bøs schø @Wangensten :p

Jaa, du får starte utleie til @acnorway på den pepsien:mrgreen:

Gratulerer!:mrgreen: Hva synes du om de 36mm?

Tusen takk @Raymond75 Etter å ha prøvd @Greg sin Day-Date i nesten to uker så kom jeg frem til at 36 mm er perfekt. Sitter helt perfekt på hånden, min i hvert fall:eek: Jeg liker jo klokkene litt mindre enn gjennomsnittet tror jeg, men det viktigste er jo at den sitter bra på hånden. Er bare en bonus at den ser bra ut:mrgreen:

Grattis med en flott Explorer! Denne må jeg prøve en dag :D

Tusen takk. Ja, det må du gjerne @Hansaeng
 
Redigert av en moderator:
Tusen takk @Raymond75 Etter å ha prøvd @Greg sin Day-Date i nesten to uker så kom jeg frem til at 36 mm er perfekt. Sitter helt perfekt på hånden, min i hvert fall:eek: Jeg liker jo klokkene litt mindre enn gjennomsnittet tror jeg, men det viktigste er jo at den sitter bra på hånden. Er bare en bonus at den ser bra ut:mrgreen:

Jeg er helt enig med deg @Wangensten Etter at jeg fikk min Oyster Perpetual i sommer, så synes jeg 36mm er helt perfekt til daglig bruk da kassen er formet perfekt til armen!:D
Explorer 1 står på listen!:mrgreen:
 
Redigert av en moderator: