Dagens klokke

Jeg har prøvd den V5-en til @Jrm, og skjønner at det er kvaler. Enklere for oss som bare har B18 @Mathfjeld. ;)
Min hilser
16062869095_b26b81095c_b.jpg
 
Redigert av en moderator:
Forsinket Vintage friday

Hatt litt for mye å gjøre de siste ukene så vintage Friday har utgått de 2 siste ukene.
Så derfor ble det Vintage idag istedenfor.
Idag sammen med min kjæres 34mm Rolex, den også Vintage. kjøpt ny i kristiansand i 1974 komplett med boks,papirer og kjøpskvittering. kvitteringen har til og med en liten nedbetalingsplan.
Å avsluttes med teksten: (Alt betalt) med 2 streker under. Slikt er gøy å verdt å samle på;)

Min er også fra 70 tallet, alt originalt og meget god stand. 42 mm å bærer fint på armen.
Digger farge kombinasjonen å den gir meg gode groovye 70 talls vibber ;) ;)

 
Redigert:
hvorfor kommer bildet rotert 90 grader feil når jeg har endret bildet i phtobucket?
Slik bildet vises nå var formatet når det ble lastet opp til i photobucket.

Jeg har rotert bildet 90 grader og lagret det. Har jeg kun utført rotasjonen inne i photobucket? Må jeg inn på kameraet å endre bildet?
Har fått nytt kamera og jeg blir gal av å kunne så lite om foto og dets apparater.
 
hvorfor kommer bildet rotert 90 grader feil når jeg har endret bildet i phtobucket?
Slik bildet vises nå var formatet når det ble lastet opp til i photobucket.

Jeg har rotert bildet 90 grader og lagret det. Har jeg kun utført rotasjonen inne i photobucket? Må jeg inn på kameraet å endre bildet?
Har fått nytt kamera og jeg blir gal av å kunne så lite om foto og dets apparater.

Har erfaring med at hvis man redigerer bilder i photobucket så tar det noen timer før endringen faktisk skjer...Aner ikke hvorfor.
@ErikR
 
Redigert av en moderator: