Takker rousp og topale! Til sistnevnte : Ser du sitter å sliter med bøkene du også?
Jepp, mye skole for tiden.. I tillegg skal en av disse utgiftspostene bort, det er vel ikke så vanskelig å gjette hvilken
I tillegg skal en av disse utgiftspostene bort, det er vel ikke så vanskelig å gjette hvilken
Smart. Jeg holder på å slutte jeg også. Fant ut at jeg snuste for ca. 2K/mnd, tilsvarende 24K i året. Man får mye bra klokke for 24K
Smart. Jeg holder på å slutte jeg også. Fant ut at jeg snuste for ca. 2K/mnd, tilsvarende 24K i året. Man får mye bra klokke for 24K
Det var min eneste motivasjon for å kutte ut snusen. Vel verdt et par uker i fosterstilling.
Der var den på plass igjen ja, gratulerer. Deilig å få den tilbake?
Absolutt! Men, jeg blir aldri komfortabel med mesh-lenka til Helson og gummiremmen er ikke av beste kvalitet, så nå er det ut på jakt etter noe som jeg kan feste den rundt håndleddet med
Jeg er veldig fornøyd med skinnremmen du sendte med min
Fet Eterna, Thomas
Hva er størrelsen på den?
Omega WW2 lommeur idag, med en Genève Chronometer som backup....
Sorry, men det finnes en tråd her inne som har ødelagt mitt syn på lommerur. Ufrivillig så får jeg vondt i sjela: Prince Albert
Ellers meget fine ur
Sorry, men det finnes en tråd her inne som har ødelagt mitt syn på lommerur. Ufrivillig så får jeg vondt i sjela: Prince Albert
Ellers meget fine ur
Lekkert, ser stort ut. 55-60mm?
Lommeur er tøft. Må se å skaffe meg en lenke jeg kan sette på Mickey uret mitt.
Hehe, jeg har sett mange varianter av voldtatte lommeur men den var ny.
De har tydeligvis ikke klart og bestemme seg hva de skal lage,og "møttes
på midten" Jeg kunne like godt tatt et lommeur,teipet det fast på armen
med duct tape og ennå høstet mere streetkred....