Dagens klokke

Diver mandag

07F1FEFD-3EB8-4943-A76B-82AEFED780D1_zpsiupl8mqn.jpg
 
16524252586_e736368796_b.jpg


Denne skulle konkurrere med Breitling SO42 som sommerklokke. Breitlingen ble byttet bort, så da er dette den eneste beateraktige jeg har. Det går jo ikke - må nok en ny Breitling inn igjen. Men enn så lenge gjør denne nytten. Gleder meg allerede til å slå av lyset og nyte lumen i kveld. :nerdesmuley:
 
16524252586_e736368796_b.jpg


Denne skulle konkurrere med Breitling SO42 som sommerklokke. Breitlingen ble byttet bort, så da er dette den eneste beateraktige jeg har. Det går jo ikke - må nok en ny Breitling inn igjen. Men enn så lenge gjør denne nytten. Gleder meg allerede til å slå av lyset og nyte lumen i kveld. :nerdesmuley:

Lekkert @Hansur :)
Send meg gjerne en pm om denne skal flippes!
 
Redigert av en moderator:
Er det lov med et bilde til når det er mange timer mellom og jeg har vært bortreist hele helgen uten denne klokka? Tatt med mobilen, som vanlig, tror jeg kan få til noen litt tøffe bilder når jeg finner stativet til kameraet som forsvant i et flyttelass i sommer..

 
Tar på å bli 30, så dagens klokkebilde er fra 2 dager siden hvor jeg for første gang fikk brukt mitt arvede IWC lommeur sammen med min nye bunad

upload_-1
 
God morgen! Endte med å beholde den sorte reimen på etter helgen, likte den ganske godt..