Dagens klokke

Tilbake på hånden

D310D4AD-6ACB-4BF9-B595-7FB71F5CE1AD_zpspimybebr.jpg
 
Kompenserende tiltak

Jeg er blitt frastjålet min Explorer. Heldigvis bor tyven under samme tak som undertegnede. Hun legger skylden på @Arcticboy, som har hennes Reverso. Selv er jeg blitt tvunget til å gjøre et hurtig, kompenserende tiltak: Jeg bestilte en Seiko SARB033 fra creationwatches på fredag. I dag kom den sannelig alt! En stilren og klassisk klokke som jeg ikke så rent lite storsinnet øyeblikkelig tilbød henne i bytte, men av en eller annen grunn takket hun nei.

Jeg må for øvrig beklage at klokkene er avbildet over kjøkkenvasken. Det søker sin forklaring i det faktum at hun avviste tilbudet travelt opptatt med å partere en død fisk.

Explorer%20og%20SARB033.JPG
 
Redigert av en moderator:
Godt "tyven" er identifisert og relativt harmløs for andre enn døde fisker. :) Det var da et usedvanlig stort tidsaavik på de to.
Det var et autentisk rett-ut-av-boksen-bilde, @Loevhagen; jeg hadde akkurat skrelt av emballasjen i rasende fart og konstatert at lenka passet akkurat, hvorpå byttetilbudet øyeblikkelig falt, uten tanke for tid og dato. Og sted, som det går frem av kjøkkenbenken. Øyeblikket etter tok jeg av lenka (jeg er hardt angrepet av lenkofobi), stilte tid og dato, og satte på en Tempo Vintage rem i stedet. Da ble det sånn.

SARB033.JPG
 
Redigert av en moderator:
Fremdeles samme klokke, 6 dag på rad nå :) men denne gang har jeg prøvd den med svart skinnrem, syns det ble bra med denne også :)

 
Fikk for 2 uker siden inn en klokke som skal moddes og av den grunn ikke blir brukt enda. For å dempe kløa i fingrene ble denne handlet. Fantastisk klokke for en veldig beskjeden pris. Snxa21 så den har en skillelig flott grønn sunburst dial.

 
Meeeget snasen. Meget. Grattis. :)

BTW: Lett klokke? 60g med reima?

Takk @Loevhagen

Den er lett, ja. Må jo ha en motvekt til Dwelleren :mrgreen:

Jeg fikk ikke frem blåfargen på viserne. Er usikker på om de er blånert eller lakkert, men sykt fargespill i dem. Og linen dial kan en også like. Og NOS Peseux 7040 manuelt verk. 21.600 bph er veldig avslappende å lytte til (ikke si til noen at jeg gjør det). I det hele tatt: meeeget snasen. Meget. :)
 
Redigert av en moderator: