Dagens klokke

Beklager å spamme tråden :eek:

11137959_487931071356713_2036656748_n.jpg
 
Denne har jeg gledet meg til å få på lanken!

Da var sommerklokken 2015 på plass - FANTASTISK;)

IMG_0350_zpsee15a6d7.jpg
 
Dagens test?

Prøver denne luringen i London! Er ikke spesielt interessert egentlig, men måtte jo se om den føltes bra eller ikke på hånden :)
Hvis noen er nyskjerrig må dere bare stille spm (hvis det er lov i denne tråden?)

:)



 
Utvalget i klokkeboksen har mlnket betydelig den siste måneden. Det kan være det samme. Valget hadde falt på denne uansett :)
 
Apple Watch

Prøver denne luringen i London! Er ikke spesielt interessert egentlig, men måtte jo se om den føltes bra eller ikke på hånden :)
Hvis noen er nyskjerrig må dere bare stille spm (hvis det er lov i denne tråden?)
Foreslår at du lager en ny tråd som bare heter Apple Watch, @gladthorsen, og poster dine inntrykk der. Vi er nok mange som er nysgjerrige, enten vi vil innrømme det eller ikke. Selv skulle jeg gjerne kjøpt den, men armen min er dessverre opptatt. Ergerlig.
 
Redigert av en moderator:
Skifta til noe gammalt ræl - da halsbetennelsen er nettopp det; ræl. Når kaffen imidlertid drar et glis, så håper jeg det er et godt tegn på bedring. Har aldri trodd på spåkonekaffegrut - men en kopp fersk kaffe kan jeg tro på forteller meg noe. :)

11176286_1583249968581526_411152664_n.jpg