Sånn passe unødvendig å ta bilde i fart, i en tunnel. Skjerpings.
Det er mulig du aspirerer til å bli UP @elf men du vil raskt erfare at uten hjemmel blir dine anmeldelser raskt avfeid. Dette bildet ble tatt av min kjæreste, som åpenbart har god sans for bilder og spennende motiver. Vær konge et annet sted og la dette være et forum for klokkeglede som det jo skal være.
Og at det bildet er tatt av din kjæreste, lyser det jo lang vei, sant? @elfs kommentar er helt innenfor i min bok, og det er seg hør og bør at man ikke tar bilder av klokken i fart. At det tydelig vis traff ei litt sår nerve hos deg, sier vel sitt.Det er mulig du aspirerer til å bli UP @elf men du vil raskt erfare at uten hjemmel blir dine anmeldelser raskt avfeid. Dette bildet ble tatt av min kjæreste, som åpenbart har god sans for bilder og spennende motiver. Vær konge et annet sted og la dette være et forum for klokkeglede som det jo skal være.
Det er mulig du aspirerer til å bli UP @elf men du vil raskt erfare at uten hjemmel blir dine anmeldelser raskt avfeid. Dette bildet ble tatt av min kjæreste, som åpenbart har god sans for bilder og spennende motiver. Vær konge et annet sted og la dette være et forum for klokkeglede som det jo skal være.