Dagens klokke

Klar for 17. mai ;) Beklager dårlig mobilkvalitet.
cEw3Y0Uv.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Bjorn
Sånn passe unødvendig å ta bilde i fart, i en tunnel. Skjerpings.

Det er mulig du aspirerer til å bli UP @elf men du vil raskt erfare at uten hjemmel blir dine anmeldelser raskt avfeid. Dette bildet ble tatt av min kjæreste, som åpenbart har god sans for bilder og spennende motiver. Vær konge et annet sted og la dette være et forum for klokkeglede som det jo skal være.
 
Det er mulig du aspirerer til å bli UP @elf men du vil raskt erfare at uten hjemmel blir dine anmeldelser raskt avfeid. Dette bildet ble tatt av min kjæreste, som åpenbart har god sans for bilder og spennende motiver. Vær konge et annet sted og la dette være et forum for klokkeglede som det jo skal være.

...Og hun har tydeligvis plassert seg selv/kameraet lavere enn rattet og mellom dette og deg... En hyggeligere setting, men kanskje enda mer distraherende enn om du selv hadde tatt bildet i 60km/t:D
 
Det er mulig du aspirerer til å bli UP @elf men du vil raskt erfare at uten hjemmel blir dine anmeldelser raskt avfeid. Dette bildet ble tatt av min kjæreste, som åpenbart har god sans for bilder og spennende motiver. Vær konge et annet sted og la dette være et forum for klokkeglede som det jo skal være.
Og at det bildet er tatt av din kjæreste, lyser det jo lang vei, sant? @elfs kommentar er helt innenfor i min bok, og det er seg hør og bør at man ikke tar bilder av klokken i fart. At det tydelig vis traff ei litt sår nerve hos deg, sier vel sitt.
 
  • Liker
Reaksjoner: FaensOldemor
Det er mulig du aspirerer til å bli UP @elf men du vil raskt erfare at uten hjemmel blir dine anmeldelser raskt avfeid. Dette bildet ble tatt av min kjæreste, som åpenbart har god sans for bilder og spennende motiver. Vær konge et annet sted og la dette være et forum for klokkeglede som det jo skal være.

Ta @elf sin pushback konstruktivt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
I dag ble det tidenes bildekvalitet, @Loevhagen got nothing on me! :D
Vanskelig å ta bilde av begge sine armer i dårlig belysning..
Siden jeg ikke har mottatt det bestilte reiseetuiet enda så må andre metoder for frakt av to klokker taes ibruk.. Jeg er ikke så miljøskadet at jeg har på meg to klokker for å ha på meg to klokker!

IMG_20150513_170945_zps8xctbtgq.jpg