Dagens klokke

Ute på en sykkeltur i dag til morgenen på ny innkjøpt sykkel! Måtte ta ett bilde av klokka og Sebenza'en:)

image_zpsmgh3fvdd.jpg

Enig med @Skovdahl, jeg SKAL ha en IWC innenfor rimelig kort tid.....
Er bare så forbanna dårlig å fylle opp klokkekontoen, med en gang det er en kurant slant med peng på den så ryker det ut på ett nytt "mellomkjøp"

Ref. potensiell unboxing imorgen....

Blir dårlig av bildene dine av den klokken! Nydelig! Hva er de vitale målene på den? Hvordan bærer den sammenliknet med SD og og PO?

Takk, takk!

Portuguesen er 42,3 cm - den fremstår og føles med andre ord som en del større enn SD4000 i forhold til alle vitale mål. Sammenliknet med eksempelvis PO Chrono på 45,5 cm er IWC'en mindre og nettere. PO'en er IMHO et skikkelig "monster", både i størrelse (særlig høyde) og tyngde.

Ellers tror jeg særlig den slanke kassen kombinert med relativt stor skive og "høyt" urverk får Portuguesen til å fremstå større enn den faktisk er.

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Det sies at jo eldre man blir, jo sterkere farger går man ikledd. Kanskje jeg er i ferd med å bli gammel? Øh - vent litt. Vi blir vel alle forhåpentligvis eldre. Å bli gammel er faktisk noe positivt. Eller posetivt som dei unge kallar det.

11380272_1104539466240748_129906891_n.jpg