JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du bruker en utdatert nettleser. Det kan ikke vise dette eller andre nettsteder på riktig måte.
Du bør oppgradere eller bruke en
alternativ nettleser .
Sitter nedpå brygga og ser utover havet....
Litt sol og litt sommerregn.. Lenge siden jeg har tatt bilde med noe annet enn mobilen, men ser at jeg må finne en bedre opplastingstjeneste enn Photobucket - hele sjarmen i bildet forsvinner jo ved posting..
Casio i dag
"...en solkinnsdag i ferien min. I sommer skal jeg surfe, stå på vannski og bade..."
Eneste surfing er på Internett.
Kveldens i påvente av full sol i morgen. Yeah right.
Breitling på en gråmandag, beklager dårlig kvalitet
Faktisk ufyselig lei av sol og varme, etter 14 dager på Gran Canaria.. Brukte de siste euroene på denne rakkeren.
Siden jeg nettopp har kjøpt sommerklokken og allerede gjort
unboxingen. Så må bare si at jeg kommer nok til å poste endel bilder av den fremover.
God natt..
Dagens utvalgte:
Første dag med denne herligheten
Jeg måtte egentlig få denne
(link for uinnvidde) litt på avstand, så den ble liggende i boksen i starten. Men nå er den t.o.m med på ferie!
I dag blåser det kraftig fra nord, så da lukter det Strömstad-tur. Lunsj på Rökeriet og full kvote på Sytembolaget
1/100 sek chronograph bare gimmick..? Ikke når man skal måle rievarigheter, for da er det noen som er like detaljfokuserte som
@Guybrush Threepwood kan være når det kommer til fit&finish.
Det var en ny type Seiko
@Jon Ali Hvilken er dette?
Skille
Dagens, mens minstefrøkna kryper for harde livet!