Dagens klokke

Samme gamle rælet, uten armbånd:p
DSC_0709_zpszxctykgv.jpg
 
Vienna Lager er faktisk en perfekt bryggeøl, spør du meg - Hansa gjør en del spennende for tiden.. (Bildet er tross alt tatt i solskinn helt ytterst på bryggekanten slik at det er havet som synes under ølboks og klokke, selv om det ikke ser slik ut..)
 
Flott samling @Ivers :) Ikke hør på @EspenK og @MrMstone, da ingen av dem har Daytona selv (?).

Daytona er ikke i min samling heller - og en Daytona skal jeg ikke ha. Synes lesbarheten er noe av det dårligste som finnes.

Men så sover jeg ikke om natten heller ;) Gikk akkurat opp for meg at det ikke er pga 3 små barn inkl baby, men pga mangende Daytona
 
Flott samling @Ivers :) Ikke hør på @EspenK og @MrMstone, da ingen av dem har Daytona selv (?).

Daytona er ikke i min samling heller - og en Daytona skal jeg ikke ha. Synes lesbarheten er noe av det dårligste som finnes.

Har ikke selv nei. (enda?) men etter personlig mening ville jeg vært innom Daytona i en Rolex samling. Liker man den ikke av forskjellige grunner så skader ikke det en flott samling Rolex uansett :) ligger selv ett godt stykke unna Ivers sin boks. Så renner ikke mindre vann ut av kjeften selvom det ikke er en Daytona der ;)