Dagens klokke

Etter over to måneders fravær er det kanskje på tide å stikke innom en tur. Forrige gang jeg skrev innlegg nummer 3000 så unboxet jeg denne. Så det er vel riktig at den er i innlegg 3000 denne gangen også.
yTT2YrS.png
 
Dagens ligger i bakgrunnen mens eg prøver forskjellen på 42 og 45,5 mm :) Fy f.. for en rå klokke PO'en er!
Ka passer best?

Begge to ser bra ut på deg men den POChrono er tykkere/tungere og det burde avgjøres om hvis du skal "tåle" den på hverdags basis. Men den gir deg en GMT fordel foran den andre også.
Hvis du vil fortsatt ha den chrono/GMT med mindre tykkelse, burde du satse på den Speedmaster9300(44mm): Men da blir det ingen vannsport med den...
 
  • Liker
Reaksjoner: JD83 og Greg
Begge to ser bra ut på deg men den POChrono er tykkere/tungere og det burde avgjøres om hvis du skal "tåle" den på hverdags basis. Men den gir deg en GMT fordel foran den andre også.
Hvis du vil fortsatt ha den chrono/GMT med mindre tykkelse, burde du satse på den Speedmaster9300(44mm): Men da blir det ingen vannsport med den...

På min lanke er helt klart 45,5 best. Synes 42 blir liten og bygger mye.

Følte og at Chronoen vart veldig høg til kvardagsbruk, men det var den einaste dei hadde inne i 45,5.
42mm syns eg vart litt liten, ser bedre ut på bilde enn når eg ser meg sjøl på handa..
Så det blir nok litt sparing ei stund ja, hvis ikkje lottoen slår inn ;)