Dagens klokke

Ble AP på meg i dag:D
1eAPORE.png
 
Vedlig tøff,@Kohe321 - review please! :)

Kan skrive litt mer etter noen dagers bruk, men foreløpig kan jeg si at den sitter helt fantastisk fint på armen, den er veldig lett og bygger lite i høyden, noe som gjør at den virkelig smelter på håndleddet. Det hjelper også at denne gummiremmen er noe av det mykeste jeg noensinne har prøvd. Kvalitetsfølelsen på finishen er ekstremt god, og alt bare "sitter". Dette er min første Oris, og det gav mersmak.

Kort sagt bringer den frem et smil hver gang jeg ser på den. :)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Utinaturen og FMS
Kan skrive litt mer etter noen dagers bruk, men foreløpig kan jeg si at den sitter helt fantastisk fint på armen, den er veldig lett og bygger lite i høyden, noe som gjør at den virkelig smelter på håndleddet. Det hjelper også at denne gummiremmen er noe av det mykeste jeg noensinne har prøvd. Kvalitetsfølelsen på finishen er ekstremt god, og alt bare "sitter". Dette er min første Oris, og det gav mersmak.

Kort sagt bringer bringer den frem et smil hver gang jeg ser på den. :)

Jeg har bestandig likte den men Oris burde satse på mer enn 100m: Det blir ikke mye vannsport med den...
300m hadde vært fint.
Vi vet nok at 100m/10bar er litt lett å overgå ved hardt plask.
Men som -all-rounder- er det greit nok.
Grattis uansett: Kjempe tøff klokke med en kanon "vintage vibe":cool:
 
  • Liker
Reaksjoner: Pasop og Kohe321
Jeg har bestandig likte den men Oris burde satse på mer enn 100m: Det blir ikke mye vannsport med den...
300m hadde vært fint.
Vi vet nok at 100m/10bar er litt lett å overgå ved hardt plask.
Men som -all-rounder- er det greit nok.
Grattis uansett: Kjempe tøff klokke med en kanon "vintage vibe":cool:

Enig, 300m hadde vært veldig fint, men de valgte visstnok å gjøre den likest mulig forgjengeren. Uansett så er nok dette "100m som kan brukes", så det burde holde til litt fridykking og bading - mer kommer ikke jeg til å gjøre uansett. :)

Takk skal du ha!
 
  • Liker
Reaksjoner: Hammerfjord