Dagens klokke

Kult men er det en 21mm eller er den mesh ikke helt bred nok?
Mine 20mm Omega mesh passer helt perfekt i min SM og Speedy...

Ny feil følger.
@Hammerfjord du har helt rett. Dette var ikke nye mesh'en til Railmasteren, men den som var bestilt til Speedmasteren. Den andre meshlenken er på vei i posten.
Så da må jeg bare trekke forrige bilde tilbake og regelrett poste dagens trippel.
Nå rett klokke med rett mesh.
 
Håper det går greit at jeg poster to til av dagens. Når man heller vann over klokken er det ikke så mange bilder som funker - i mesteparten av dem så visker enten vannet ut skiven eller så ser ikke splashet så veldig fint ut, så det gjelder å knipse aktivt. Ble fornøyd med disse :)

20956709140_45fa6403a5_h.jpg


20522167344_1ef2ecbcbb_h.jpg
 
Redigert:
Ny feil følger.
@Hammerfjord du har helt rett. Dette var ikke nye mesh'en til Railmasteren, men den som var bestilt til Speedmasteren. Den andre meshlenken er på vei i posten.
Så da må jeg bare trekke forrige bilde tilbake og regelrett poste dagens trippel.
Nå rett klokke med rett mesh.

Ja, disse Omega mesh passer alltid helt perfekt mellom "lugsene" .

Min favorit på Speedy Pro
 
  • Liker
Reaksjoner: Pasop
21136181392_f13b1848f1_b.jpg


Nattens egentlig. Har brukt Certina DS2, Christopher Ward C65, Omega Chronodiver og til slutt Tudor BB i dag. Avsluttet med en sesjon makrobilding. Fikk ingen knallskudd, men BB'en er utrolig morsom å lume-fotografere. :)


Ps: @Kohe321, helt fantastiske bilder! Kul den Orisen, men det er tydelig at det også er en dyktig fotograf som står bak de der. :)
 
21136181392_f13b1848f1_b.jpg


Nattens egentlig. Har brukt Certina DS2, Christopher Ward C65, Omega Chronodiver og til slutt Tudor BB i dag. Avsluttet med en sesjon makrobilding. Fikk ingen knallskudd, men BB'en er utrolig morsom å lume-fotografere. :)


Ps: @Kohe321, helt fantastiske bilder! Kul den Orisen, men det er tydelig at det også er en dyktig fotograf som står bak de der. :)

Takk skal du ha, hyggelig å høre. Et veldig godt macro-bilde du har tatt her også. Alle tre viserne på vei mot tolv, veldig stilig!
 
  • Liker
Reaksjoner: Winthers