Dagens klokke

IMAG0426.jpg
 
Den der var skikkelig kul på mesh!

Kan du si noe om hvor meshen er kjøpt, merke, pris etc.?
 
Det er hva man kan kalle en god måned Tore:) gratulerer med en meget pen Eterna! Hva skal du kjøpe den femte uken da?;)

Vel, jeg kan ikke fortsette slik i hvert fall, da går økonomien fort til grunne. Jeg har gitt meg selv en grense på seks klokker, men det blir sikkert det samme som å si "bare en øl til". Skummel sykdom dette her, utvikler seg raskt! Dagens klokke:
DSC_2733.jpg

En skjønnhet fra 1970: Seamaster memomatic på planet ocean gummireim.

Har også lært noe nytt i dag: Macbook Pro er en klokkemorder med sine skarpe metallkanter. Har allerede klart å få en ripe i Memomaticen :(
 
Da prøver vi submariner med sort nato, overraskende pent og behagelig!




**Nesten litt kjedelig med så mange sub'er her inne :) **
--H--
 
I dag er det julelunch på jobben. Glashütte Original PanoInverse XL SS (Solid Steel) får æren (ikke at jeg har så mange valg).

5276c2ba.jpg
 
I dag er det julelunch på jobben. Glashütte Original PanoInverse XL SS (Solid Steel) får æren (ikke at jeg har så mange valg).
Sukk....den er virkelig nydelig. Til dere som ikke har fått fingret på en sånn ennå, jeg var helt betatt da jeg fikk gleden av å prøve den på sist NURK. Ønsker meg en sånn til jul, gitt.

Jeg på min side er enten rammet av dårlig fantasi eller så har jeg problemer med å få av meg denne:

IMAG0427.jpg
 
Jeg liker denne! I morges var det nye øyne... :D

Bemerkelsesverdig nøyaktig, -2 sekunder siden ankomst i går formiddag.

IMG_7523.jpg