Dagens klokke

image_zpshntjstf6.jpeg


Ha en fortreffelig fredag! PAM 233 teller ned til neste...
 
87BA34A5-0036-4C17-9709-5FAA483CB64A_zpsme8evxz7.jpg


Jentungen på seks kommer inn i rommet i det jeg tar bilder av klokkene. Set rart på meg og spør: "hvorfor har du med en haug med klokker på høstferie??" Det har jeg faktisk ikke noe godt svar på. Ihvertfall ikke noe svar som gir mening for folk utenfor asylet her :p
 
Jentungen på seks kommer inn i rommet i det jeg tar bilder av klokkene. Set rart på meg og spør: "hvorfor har du med en haug med klokker på høstferie??" Det har jeg faktisk ikke noe godt svar på. Ihvertfall ikke noe svar som gir mening for folk utenfor asylet her :p

Har vært i Bergen hele uke med bare 1 klokke...... det går bra tenkte jeg........ feil.

Kl 19 igår kveld satt jeg foran TV og tenkte........ nå slår watchwinder seg på hjemme.

Har blitt WIS o_O
 
OK. Jeg gir meg. Til tross for langvarig aversjon: Jeg liker Explorer 2 likevel. Noe må ha skjedd da dragen og jeg sto i en Rolexbutikk i Amsterdam i forrige uke, jeg pekte på min 214270 under glasset, og sa, «der er min», og hun svarte, «Å, den var fin», mens hun til min forskrekkelse pekte på den ved siden av, en toer.

De har makt over oss, har de, og da snakker jeg ikke bare om klokkene.
 
  • Liker
Reaksjoner: Tetragrammaton
87BA34A5-0036-4C17-9709-5FAA483CB64A_zpsme8evxz7.jpg


Jentungen på seks kommer inn i rommet i det jeg tar bilder av klokkene. Set rart på meg og spør: "hvorfor har du med en haug med klokker på høstferie??" Det har jeg faktisk ikke noe godt svar på. Ihvertfall ikke noe svar som gir mening for folk utenfor asylet her :p
Det er folk som er mye verre enn deg. Hadde det vært @Tetragrammaton hadde det der ikke holdt til en overnattingstur en gang. Jeg refererer naturligvis til sånt som dette.
 
Redigert: