- Medlem
- 5. mars 2014
Jentungen på seks kommer inn i rommet i det jeg tar bilder av klokkene. Set rart på meg og spør: "hvorfor har du med en haug med klokker på høstferie??" Det har jeg faktisk ikke noe godt svar på. Ihvertfall ikke noe svar som gir mening for folk utenfor asylet her
OK. Jeg gir meg. Til tross for langvarig aversjon: Jeg liker Explorer 2 likevel. Noe må ha skjedd da dragen og jeg sto i en Rolexbutikk i Amsterdam i forrige uke, jeg pekte på min 214270 under glasset, og sa, «der er min», og hun svarte, «Å, den var fin», mens hun til min forskrekkelse pekte på den ved siden av, en toer.
Det er folk som er mye verre enn deg. Hadde det vært @Tetragrammaton hadde det der ikke holdt til en overnattingstur en gang. Jeg refererer naturligvis til sånt som dette.
Jentungen på seks kommer inn i rommet i det jeg tar bilder av klokkene. Set rart på meg og spør: "hvorfor har du med en haug med klokker på høstferie??" Det har jeg faktisk ikke noe godt svar på. Ihvertfall ikke noe svar som gir mening for folk utenfor asylet her
Flaggemus Watch on the go Gratulerer!Skulle bare ta et jobbmøte i Haugesund.. Men neida, sannelig ble det ikke en Explorer også