Dagens klokke

Fant frem vinterjakken i dag, høstkulden biter fra seg... Winter is coming osv. Da passer det godt med en skikkelig vinterklokke :D

21451230594_700fcf70a4_b.jpg
 
Da orginalreima var skikkelig skrot så ble det bytte til skinnreim fra en av de andre klokkene mine idag på Vostok Kommandierski. Er det forresten noen som vet om det stemmer at man må skru klokken 24 timer frem manuelt for og skifte dato? Er fryktelig mye skruing for og få stilt datoen kjenner jeg :p
 
Da orginalreima var skikkelig skrot så ble det bytte til skinnreim fra en av de andre klokkene mine idag på Vostok Kommandierski. Er det forresten noen som vet om det stemmer at man må skru klokken 24 timer frem manuelt for og skifte dato? Er fryktelig mye skruing for og få stilt datoen kjenner jeg :p

Du kan vel skru til den skifter, og så skru tilbake ca. kl. 21, for så å gjenta.
 
  • Liker
Reaksjoner: wreckmaster
Ny tråd, enkle regler:
- hvilken klokke har du på deg?
- bildet må være tatt i dag! Drit i kvaliteten, mobilkamera er lov (oppfordret t.o.m), bare bildet er dagens.
- post gjerne hver dag, denne tråden skal rulle og komme opp i et par hundre sider før jul!

Her er min dagens, Débaufré Nav-B 44mm automatic:
P6250035.jpg