få høre hvordan det gikk ?
hahahahahFint bilde, Tore!
Ja, natoreimer er som joggebukser; gode å ha på (og så ser de så bra ut)
Fint bilde, Tore!
Ja, natoreimer er som joggebukser; gode å ha på (og så ser de så bra ut)
rødvinen gjør att det glir litt hær hos meg, men det blir ikke til mere enn det, noe som heter att jula varer til påske. e gådt fårnøyd på generelt basis.
Da er siste tilskudd kommet på armen. Har passende nok hatt om romfart med elevene mine i dag, men merkelig nok var det ingen som spottet de små Mercury-kapslene på armen min
Lenken på speedmaster er fin, men den sitter som et skudd på nato. Har ikke så mye erfaring med natoreimer, men dette må være det mest behagelige jeg har hatt på armen noensinne, så denne skal få bo på natoreim. Har en svart på vei, og kanskje jeg skal våge meg på noe rødt også? Får eksperimentere litt...
rødvinen gjør att det glir litt hær hos meg, men det blir ikke til mere enn det, noe som heter att jula varer til påske. e gådt fårnøyd på generelt basis.
OK, den der var grisefet! Tror den hadde gjort seg på kritthvit nato.
Som den forøvrig leveres med fra fabrikk (Velcro lignende sak) :
... Egentlig en helt super beater. En kryssning mellom Helson og Breitling.
Nato; klokkeverdenens joggebukse. Datejust med ny joggebukse på...
Det gikk som jeg fryktet! Dobbel unboxing i morgen
Og, ja... Jeg klandrer bl.a. deg
Se det Frodo, den kler jo deg også! Som jeg nevnte i en annen tråd har jeg ikke fått målt hvor presist den går - gidder du å teste?Så er endelig Stowa Seatime (passaround) på plass hos meg etter en meget hyggelig gtg med krille!
Kort review; nydelig finish, oser tysk kvalitet & håndverk, originalt design på kassen.
Totalt sett et meget hyggelig bekjentskap. Egentlig en helt super beater. En kryssning mellom Helson og Breitling.