Dagens klokke

For 12. og siste gang i år er rekken av tall korrekt!
IMAG0146_zpssqrhrphn.jpg
Månedens viktigste dato for en Aqunaut:) Min hilser!
 
Den andre nye på to dager:)
Gratulerer med flott klokke @Ban Må bare spørre,da jeg har hengt meg opp i en detalj på timemarkøren kl 12.00. Ser ut som om den er 'brukket' ? særlig hvis man sammenligner med timemarkør kl. 18.00 ? Må være et synsbedrag,men har nå sett flere bilder av denne klokken med samme konklusjon.
 
Gratulerer med flott klokke @Ban Må bare spørre,da jeg har hengt meg opp i en detalj på timemarkøren kl 12.00. Ser ut som om den er 'brukket' ? særlig hvis man sammenligner med timemarkør kl. 18.00 ? Må være et synsbedrag,men har nå sett flere bilder av denne klokken med samme konklusjon.

Det er rester av 12 tallet som er "kuttet av" av øvre subdial. Samme på nedre subdials. Jeg er enig i at dette er litt pussig. Kunne kanskje droppet de restene av tall:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann og Phenix
Så, då ansluter jag mig till Patek-klubben :) Ny klocka #4. Mycket aktivitet i boxen i år, men nu får det räcka. Ingenting mer in, och det enda som ska ut är min blåa 79090 Tudor Sub. Om någon här skulle vara intresserad sänd ett PM ;)

Du syke mann.. Grattis! Håper denne blir lenge nok til at man kan klå litt på en GTG :)
 
  • Liker
Reaksjoner: NilsOT
Jeg liker veldig godt disse Breitlingene, om det er en beater eller ei varierer nok fra person til person, får jo fort en del riper når hele klokken + lenke er polert :)

Ideelt sett så skulle jeg nok hatt 44mm utgaven (eller 46mm Superocean Heritage)

Men at den er macho er jeg enig i ;)
Akkurat passe macho! Har ikke hatt Breitling selv (enda), men må si jeg liker godt diving-modellene! Har inntrykk av at det er noen skikkelige beatere, eller?!? ;)