Dagens klokke

Carrera i dag.:D

2adc968c.jpg

.
Edit: en av mine mest fotogene klokker, dette. Den er snart 6 år gammel (!). Skal si den holder seg godt, på alle måter.
Det sier vel litt om kvalitet.
 
Det skal i helgen tilbringes tid med pusteapparater under vann og da er det viktig å ha kontroll på tiden. Har derfor begynt å "varme opp" BaliHa'ien slik at den er klar til bruk. Skal i løpet av dagen også over fra vaniljeluktende gummirem til NATO-rem fra Wrap Strap Australia slik at det er mulig å få den utenpå tørrdrakten.

 
Denne visste jeg ikke engang fantes i dag tidlig, men da den dukket opp på Finn, så måtte jeg bare slå til. :D Beklager crappy bilde, skal se om jeg klarer å ta bedre senere.

21012011118.jpg


Norskkjøpt 5513 fra sent 60, tidlig 70-tall - Nyrestaurert.

Takk til Amund for rask og hyggelig handel.
 
Denne visste jeg ikke engang fantes i dag tidlig, men da den dukket opp på Finn, så måtte jeg bare slå til. :D Beklager crappy bilde, skal se om jeg klarer å ta bedre senere.

21012011118.jpg


Norskkjøpt 5513 fra sent 60, tidlig 70-tall - Nyrestaurert.

Tok med friheten til å fikse jeg :)

Utrolig flott klokke!
 
Tok med friheten til å fikse jeg :)

Utrolig flott klokke!

Takk og takk.

Ble litt inspirert av din 1988-tråd. "Dessverre" ble denne første gang solgt i 1972 sin er et år for sent, men nær nok til at vi må kunne godta det. Leker med tanken å være 39 et år til uansett. ;)
 
Seiko SKA427P2, også kjent som PVD Kinetic.

Fikk denne for 2 dager siden, fra en e-bay selger i Singapor. Lenka er erstattet med ei nato reim.




seiko+002.JPG