Nydelig klokke! Klikket på linken din og fikk hakeslepp av samlingen, spesielt alle de fine speedyene. Er noen av de tilfeldigvis fra 1969?
25 år gammel Seiko og 4 mnd gammel Islandsk fårehund.
http://i1141.photobucket.com/albums/n591/Helsvett/Sla_Seiko.jpg[IMG][/QUOTE]
Hva for noe "skummelt" er det hunden skimter i enden av hagen? :p
Nydelig klokke! Klikket på linken din og fikk hakeslepp av samlingen, spesielt alle de fine speedyene. Er noen av de tilfeldigvis fra 1969?
Det morsome med to av de er at de har trykkfeil på bezelringen.
Hehe, ble du inspirert av mitt besøk? Jeg måtte ta en kikk på Rogers 5711 før jeg klarte å ta en avgjørelse om et evt kjøp selv. Foreløpig ser det ut til at det ikke blir Nautilus på meg. Men heller noe annet
MSAR i dag. Blylodd! Det eneste jeg ikke liker med denne klokken er mangelen på antirefleks. Rødfargen i lønnebladet skinner selvsagt bare opp samtidig med full refleks i glasset :sad:
Jeg er litt nysgjerrig på hvor mange slike som finnes i Norge. Jeg og en kamerat kjøpte samtidig, og jeg har sett at Bullit har en. Noen flere her inne?
Jeg er litt nysgjerrig på hvor mange slike som finnes i Norge. Jeg og en kamerat kjøpte samtidig, og jeg har sett at Bullit har en. Noen flere her inne?
Hehe, ja den trykkfeilen er litt lekker.. Gikk lang tid før det ble oppdaget også!
Jeg vil gjerne høre om den trykkfeilen. (sikkert mange andre og) Takker på forhånd.