Dagens klokke

Dere lager AP-psykose oppe i hodet mitt nå karer...:mrgreen:
For noen lekre ur!!

Dagens: Longines Legend Diver, etter inspirasjon fra et par andre her inne!:D

16828d41.jpg

Hallo...snakk om å sette AP-standarden i dag! Utrolig flotte, det samme er den klassiske Longinesen din, Frodo. Selv gikk jeg for en enkel kermit i dag :mrgreen:
2c6d980a.jpg

Hei Frodo! Har lest mange skeptiske synspunkter når det kommer til remmen på Legend Diveren, jeg personlig synes den passer perfekt til den,men lurer på hva ditt synspunkt er i saken :)

-V

Dere lager AP-psykose oppe i hodet mitt nå karer...:mrgreen:
For noen lekre ur!!

Dagens: Longines Legend Diver, etter inspirasjon fra et par andre her inne!:D

16828d41.jpg

Hei Frodo! Har lest mange skeptiske synspunkter når det kommer til remmen på Legend Diveren, jeg personlig synes den passer perfekt til den,men lurer på hva ditt synspunkt er i saken :)

-V

Hei Vegard!
Jeg liker den veldig godt. Den passer godt til uret, både i forhold til design og bruk.
De innvendingene jeg har hørt er at den ser litt "billig" ut. Det kan jeg kanskje være litt enig i.
Men totalinntrykket blir best med den på. Det er noe med at designeren har tenkt riktig. Sporty, diskret, praktisk.
Jeg elsker klokka og alle aspekter ved den!:cool::cool::cool:

Hei Vegard!
Jeg liker den veldig godt. Den passer godt til uret, både i forhold til design og bruk.
De innvendingene jeg har hørt er at den ser litt "billig" ut. Det kan jeg kanskje være litt enig i.
Men totalinntrykket blir best med den på. Det er noe med at designeren har tenkt riktig. Sporty, diskret, praktisk.
Jeg elsker klokka og alle aspekter ved den!:cool::cool::cool:

Enig! Har sett mange som har montert kraftigere remmer bl.a. men føler ikke at dette passer retroimaget til denne klokka. Har faktisk aldri prøvd denne på hånda, må få gjort noe med det snart.

-V

Hei hei Mogens!!! Hvordan kan du finne på å gjøre det der??? :mad:

...du har jo åpenbart benyttet remmer i feil farge ;)

teaser.jpg

(Er det andre som mot formodning skulle være interessert i de "riktige" remmene ovenfor, er muligheten til å skaffe dem ikke langt unna ;) )

Vi får håpe at Thor Steinar folkene i Berlin ikke går helt av hengslene :)
Men joda, jeg kunne også tenkt meg et par av disse reimene.