Dagens klokke

Pen sak, men det må da velvære GÅRSDAGENS ?
Om det går litt over midnatt før man får lastet opp et bilde av dagens er det fortsatt dagens i mine øyne.

Det var også noen som kommenterte etter midnatt at vi hadde hatt en flott dag i dag, jeg valgte også der å tenke at det fortsatt var "i dag" en stund etter midnatt og sa meg enig i stedet for å kverulere med "dagen i dag har jo bare vart en halvtime, umulig å si om den er flott eller ikke på dette tidspunktet"..
 
Nå må det vel sies at det finnes neppe noen rigid regel om hva og når som kan postes under "Dagens klokke", men det er en slags uskreven "gentlemans agreement" som tilsier at om en ønsker å poste et bilde av dagens klokke med dato, så bør det være dagens..... IMHO

God helg, med og uten dato!
 
Og da var det vel på tide med et bilde av dagens klokke? ;)

image.jpeg


God helg!
 
Nå må det vel sies at det finnes neppe noen rigid regel om hva og når som kan postes under "Dagens klokke", men det er en slags uskreven "gentlemans agreement" som tilsier at om en ønsker å poste et bilde av dagens klokke med dato, så bør det være dagens..... IMHO

God helg, med og uten dato!

Det tror jeg de fleste er enige i, men når klokken viser rett dato og bildet lastes opp etter midnatt er det fortsatt dagens klokke IMHO. Jeg vil også driste meg til å kalle det dagens selv om bildet er tatt om kvelden.

Uansett er det vel en "gentleman's agreement" som tilsier at man bruker denne tråden til bilder av klokker og ikke kverulering, så beklager mitt bidrag til det motsatte - og god fredag, om dagen slutter ved midnatt eller ei!
 
25067774013_f637afe2e3_h.jpg


Omega Seamaster 198.0018 aka "The Cone"

Disclaimer: Dag, dato og tid er feil av den enkle grunn at klokken har stoppet.
For å bevise at bildet er tatt idag 11/3-16 kan jeg gi tilgang til bildets meta-
data via PM
Flott klokke! Men er det DAGENS?!?
Hvordan kan vi være trygg på at du ikke har manipulert metadataene??!!??







;)
 
God helg. :) Frokost fortært. Wristshot tatt, så da er det bare å dykke ned i epostenes vidunderlige verden.

12825985_1707672069476908_98730676_n.jpg
Denne komboen er bare rålekker... Er det bare å bestille en Jubilee fra AD, eller kan man montere på noe brukt fra andre klokker osv? Er f.eks konas 36mm Datejus-jubilee kompatibel?